تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 18:40
کد خبر : 82862

بیش از ۹ تن مواد غذایی احتکار شده در رشت کشف شد

بیش از ۹ تن مواد غذایی احتکار شده در رشت کشف شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گیلان از کشف انبار احتکار بیش از ۹ تن مواد غذایی در شهر رشت خبر داد. سرهنگ ارحام عفت ‌دوست روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با محتکران، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گیلان از کشف انبار احتکار بیش از ۹ تن مواد غذایی در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ ارحام عفت ‌دوست روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با محتکران، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه از احتکار مواد غذایی در شهرک صنعتی شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته انبار مورد نظر مورد شناسایی قرار گرفت ، افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به این مکان اعزام شدند.

وی تصریح کرد : در بازرسی از این انبار ؛ ۶ تن و ۲۰۰ کیلوگرم شکر، ۳ تن قند و هزار و ۳۲۰ قوطی رب گوجه فرنگی احتکار شده کشف شد.

سرهنگ عفت دوست اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده بیش از ۸۰۰ میلیون ریال است.
وی اضافه کرد: در این راستا متهم ۵۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.