تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 15:55
کد خبر : 82841

نزدیک به چهار هزار کیلومتر راه در گیلان برفروبی شد

نزدیک به چهار هزار کیلومتر راه در گیلان برفروبی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به درگیر برف بودن شهرستان های رودبار، املش، سیاهکل، رضوانشهر و آستارا در بارش های برف پاییز امسال گفت: از اواخر آبان ماه تا کنون؛ سه هزار و ۹۵۰ کیلومتر راه برفروبی شده است. فریبرز مرادی روز یکشنبه در حاشیه

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به درگیر برف بودن شهرستان های رودبار، املش، سیاهکل، رضوانشهر و آستارا در بارش های برف پاییز امسال گفت: از اواخر آبان ماه تا کنون؛ سه هزار و ۹۵۰ کیلومتر راه برفروبی شده است.

فریبرز مرادی روز یکشنبه در حاشیه آغاز رزمایش طرح زمستانی یگان های امدادی استان اظهار داشت: برای این میزان برفروبی؛ ۱۳۰ راهدار با بکارگیری ۸۳ دستگاه از ماشین آلات فعالیت داشتند.
وی با اشاره به اجرای طرح زمستانی راهداری افزود : طرح زمستانی راهداری هر ساله در محورهای استان اجرا می‌شود و امسال هم با توجه به شروع فصل سرما و نخستین بارش برف، از اواخر آبان ماه راهداری و برفروبی در محورهای کوهستانی شروع شده است.
وی خاطرنشان کرد: امسال ۵۴۵ نفر راهدار در قالب اکیپ‌های مختلف، با ۳۵۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات در طرح زمستانی به منظور مقابله با هرگونه مشکل احتمالی در راههای استان بویژه محورهای برف گیر مستقر شده اند.

مرادی خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و جلسات مشترک با پلیس راه استان، خدمات در محورهای استان به بهترین نحو ارائه شود تا مردم بدون هیچ مشکلی تردد کنند.
وی همچنین با اشاره به سامانه ۱۴۱ مربوط به مرکز مدیریت راههای استان توصیه کرد مردم در فصل زمستان قبل از سفر با تماس با سامانه ۱۴۱ که به صورت شبانه روزی آماده خدمت به شهروندان است از وضعیت راهها مطلع شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند علاوه بر کسب اطلاع از وضعیت راه ها پیشنهادات، انتقادها و مشکلات جاده ای را از طریق سامانه ۱۴۱ در میان بگذارند.
رزمایش طرح زمستانی یگان های امدادی امروز در رشت با حضور نیروهای دست اندرکار برگزار شد.طرح زمستانه پلیس از بیستم آذرماه تا بیستم اسفندماه ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.