تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 13:15
کد خبر : 82684

رزمایش مطالبه گری جوانان گیلانی برگزار می شود

رزمایش مطالبه گری جوانان گیلانی برگزار می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: رزمایش مطالبه گری جوانان گیلان در ۱۶ شهرستان این استان برگزار می شود. عبدالکریم علیزاده روز شنبه در نشست دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان اظهار کرد: استقبال جوانان مومن و انقلابی برای تشکیل کارگروه

جارستان به نقل از ایرنا؛ معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان گفت: رزمایش مطالبه گری جوانان گیلان در ۱۶ شهرستان این استان برگزار می شود.

عبدالکریم علیزاده روز شنبه در نشست دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان اظهار کرد: استقبال جوانان مومن و انقلابی برای تشکیل کارگروه های جهادی امر به معروف بسیار مناسب است و همزمان با دهه فجر امسال، رزمایش بزرگ علمی، پژوهشی و مطالبه گری جوانان آمر به معروف و ناهی از منکر گیلان برگزار می شود.

وی افزود: تسریع و رسیدگی به پرونده های ویژه مطالبه گری و مبارزه با مفاسد اقتصادی ، تداوم آموزش و پویایی گروه های جهادی ، هم افزایی و ارتقای سطح همکاری تشکل های انقلابی ، ترویج گفتمان مطالبه گری در جامعه و حمایت ویژه از آمران به معروف و ناهیان از منکر از جمله اهداف رزمایش بزرگ مطالبه گری جوانان گیلانی است.

وی بیان کرد: جوانان مومن و انقلابی این استان با تاسیس و دریافت مجوز گروه های جهادی فعال شده اند و تاکنون نیز، ۶ دوره آموزشی با مشارکت جهادگران امر به معروف و نهی از منکر ۱۶ شهرستان گیلان برگزار شده است.

معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان ادامه داد: همچنین بیش از ۴۵ گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر ، ۱۶ ستاد شهرستانی ، ۷۲ شورای امر به معروف دستگاه های اجرایی ، جمعی از وکلا و حقوقدانان انقلابی ، هسته های مطالبه گر دانشجویی و آحاد مردم مطالبه گر گیلان در رزمایش بزرگ علمی پژوهشی و مطالبه گری جوانان این استان مشارکت می کنند.

علیزاده خاطرنشان کرد: گروه های جهادی امر به معروف و نهی از منکر گیلان در حوزه های صدرو پروانه ساخت برای اراضی نسق شهری، کاهش سن ازدواج ، داوری و حکمیت ، محیط زیست ، تشکیل شورای حل اختلاف رسانه ، رعایت اصول بهداشتی در انبارهای مواد غذایی ، مبارزه با مفاسد اداری ، پیگیری برقراری عدالت در پرداخت یارانه مطبوعات ، مبارزه با مفاسد اقتصادی ، عدالت درمانی و جرایم سایبری ورود جدی داشته اند که پس از وصول نتیجه نهایی در هر یک از موارد مذکور، به مردم گیلان اطلاع رسانی می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.