تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 10:50
کد خبر : 82656

ساماندهی ۲۶۷ نخبه جوان گیلانی در گروه‌های مطالبه گری اجتماعی

ساماندهی ۲۶۷ نخبه جوان گیلانی در گروه‌های مطالبه گری اجتماعی

جارستان به نقل از برنا؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان از ساماندهی ۲۶۷ نخبه جوان فرهنگی، علمی و اجتماعی این استان در گروه‌های مطالبه گری اجتماعی خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بزودی تعداد گروه‌های جهاد امر به معروف گیلان به بیش

جارستان به نقل از برنا؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان از ساماندهی ۲۶۷ نخبه جوان فرهنگی، علمی و اجتماعی این استان در گروه‌های مطالبه گری اجتماعی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سجاد سرافراز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بزودی تعداد گروه‌های جهاد امر به معروف گیلان به بیش از ۴۵ گروه فعال می‌رسد، اظهار کرد: ۲۶۷ نفر از جوانان نخبه از سنین ۲۲ تا ۳۵ سال در گروه‌های جهادی امر به معروف استان فعال هستند.

وی با اشاره به رویکرد جوان‌گریی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: جوانان مومن، انقلابی و متعهد و متخصص در حوزه‌های مختلف مطالبه‌گری از جمله فرهنگ و هنر، عمران، محیط زیست، حقوقی و مبارزه با مفاسد اقتصادی با درخواست و دریافت مجوز گروه جهادی از ستاد امر به معروف فعال شده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان هدف از مطالبه‌گری را ارتقای خدمت‌رسانی به مردم و تسریع در پیشرفت و تعالی این استان دانست و گفت: گروه‌های جهادی یک سرمایه اجتماعی عظیم و ارزشمند برای استان گیلان به شمار می روند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز با دعوت از جوانان متخصص برای تشکیل گروه‌های جهادی امر به معروف گفت: از مشارکت جوانان گیلانی در راستای پیشرفت و تعالی گیلان استقبال می‌کنیم، چرا که معتقدیم نیروی جوانی توان رفع بسیاری از مشکلات گیلان را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.