تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1399 - 20:39
کد خبر : 82598

استقرار شبانه‌روزی راهداران آستارا در گردنه حیران

استقرار شبانه‌روزی راهداران آستارا در گردنه حیران

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا از استقرار نوبتی ۳۰ راهدار در قالب سه تیم در راهدارخانه محور آستارا – اردبیل برای تامین ایمنی تردد زمستانی تا ۲۰ فروردین ماه خبر داد. رمضان دانش روز جمعه گفت: گردنه حیران آستارا در مواقع کولاک و برف، خطرآفرین است

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا از استقرار نوبتی ۳۰ راهدار در قالب سه تیم در راهدارخانه محور آستارا – اردبیل برای تامین ایمنی تردد زمستانی تا ۲۰ فروردین ماه خبر داد.

رمضان دانش روز جمعه گفت: گردنه حیران آستارا در مواقع کولاک و برف، خطرآفرین است و محور آستارا – تالش نیز ترافیک بالا دارد و با تلاش نیروها و تجهیز امکانات، برای تامین ایمنی راه ها و محورهای مواصلاتی تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: حدود ۲۰ دستگاه کامیون برفروب، نمک پاش، گریدر، لودر، سرویس کار، بولدوزر و خودروی سبک ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا را تشکیل می دهند و به روز رسانی تجهیزات ضروری است.

وی گفت: ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه داریم و برای بازگشایی جاده ها در روزهای یخبندان و برفی، حدود ۵۰۰ نمک و ماسه در راهداخانه ذخیره شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا افزود: برای تامین مکان نگهداری ماشین آلات در محور آستارا-تالش تلاش می کنیم تا سرعت حضور نیروهای راهداری در محل حوادث و سوانح افزایش یابد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شمال غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.