تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 18:08
کد خبر : 82468

تیم فوتبال چوکا تالش در رشت گل ریحان البرز را شکست داد

تیم فوتبال چوکا تالش در رشت گل ریحان البرز را شکست داد

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم چوکا تالش در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در رشت تیم گل ریحان البرز را شکست داد. در این دیدار که عصر پنجشنبه از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور برگزار شد، تیم فوتبال چوکا تالش با نتیجه یک بر

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم چوکا تالش در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در رشت تیم گل ریحان البرز را شکست داد.

در این دیدار که عصر پنجشنبه از هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور برگزار شد، تیم فوتبال چوکا تالش با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال گل ریحان البرز به برتری رسید تا اولین پیروزی خود در این رقابت ها را جشن بگیرد.

این مسابقه به میزبانی تیم فوتبال چوکا به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تالش در ورزشگاه سردار جنگل رشت در هوایی سرد و بارانی و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار تیم فوتبال چوکا تالش برتر از حریف خود ظاهر و موفق شد به گل برتری دست یابد که علی مصطفایی بازیکن این تیم در دقیقه ۳۴ تنها گل این دیدار را به سود چوکا به ثمر رساند تا تیم چوکا با دست پر نیمه اول را به اتمام برساند.

در نیمه دوم نیز تیم فوتبال چوکا تالش همچنان به بازی هجومی خود ادامه داد و بهترین دفاع را در حمله داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها سود ببرند تا در نهایت این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود چوکا خاتمه یافت.

تیم فوتبال چوکا تالش در این دیدار با ترکیب محمد فرامرزی، امیر غمناک، کیوان محمدنژاد، محمد جعفری، ایمان شوربایی، سامان نورمحمدی، علی امیری، علی مصطفایی، کنعان طاهرنژاد، رضا اعتمادی، یامین فلاح و با سرمربیگری علی لطیفی مقابل تیم گل ریحان البرز قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال گل ریحان البرز با ترکیب محمدرضا کرمی، امیرحسین میری، عماد قاسمی، پدرام قاضی پور، سعید صادقی، امید جهانبخش، سعید حلافی، میلاد ابطحی، سیدحسین حسینی، یزدان عباسیان و با سرمربیگری میثم منیعی رو در روی چوکا تالش قرار گرفت.

قضاوت این مسابقه را سعید رحیمی مقدم با کمک های ایوب غلامزاده و بابک قلی زاده بر عهده داشتند که مهدی نورمحمدی به عنوان داور چهارم و بهرام کیانی به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور داشتند.

پیش از برگزاری این مسابقه و تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم گل ریحان البرز با کسب ۲ امتیاز در مکان چهاردهم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند که تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری آستارا، نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.