تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 15:52
کد خبر : 82452

۲ هزار واحد مسکن محرومان تا پایان امسال در گیلان احداث می‌شود

۲ هزار واحد مسکن محرومان تا پایان امسال در گیلان احداث می‌شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: هزار و ۷۰۰ نفر در روستاهای استان، متقاضی ساخت مسکن هستند و تا پایان امسال، ۲ هزار واحد مسکونی را برای نیازمندان احداث و افتتاح خواهیم کرد. محمد اکبرزاده روز پنجشنبه در جلسه معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا در فرمانداری این

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: هزار و ۷۰۰ نفر در روستاهای استان، متقاضی ساخت مسکن هستند و تا پایان امسال، ۲ هزار واحد مسکونی را برای نیازمندان احداث و افتتاح خواهیم کرد.

محمد اکبرزاده روز پنجشنبه در جلسه معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا در فرمانداری این شهرستان گفت: تا پایان آذرماه متقاضیان مسکن برای دریافت ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به بانک ها معرفی خواهند شد و تا پایان سال جای، تمام واحدها ساخته و بهره برداری خواهد شد.

وی اظهار کرد: ۹۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان گیلان از طرح هادی برخوردارند و این طرح ها در توسعه روستاها نقش مهمی دارند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برکات طرح هادی را در روستاها شاهد هستیم.

وی بیان کرد: در اجرای طرح های هادی ساخت و اصلاح شبکه معابر، میدان‌ها، فضای سبز، کانال‌های آب، دیواره سازی، سیل بند، گسترش روستا، ساخت پل‌ها و آسفالت معابر پیگیری می شود.

فرماندار شهرستان آستارا هم در این جلسه گفت: مهمترین هدف طرح هادی جلوگیری از تصرف اراضی، تامین عادلانه امکانات و ارائه خدمات عمومی است و این طرح در ۴۴ روستای آستارا اجرا شده است.

عباس صابر افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دستگاه های متولی، به توسعه پایدار روستاهای آستارا توجه بیشتر داشته باشند و تسریع خدمات و پاسخگویی به مردم، از مطالبات روستائیان است.

در این جلسه مهدی گرویان به عنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا معرفی و از تلاش های هشت ساله هومان بصیر قدردانی شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.