تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 19:11
کد خبر : 82199

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان عنوان کرد:آموزش های کوتاه مدت؛ زمینه ساز پیوند فارغ التحصیلان با بازار کار

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان عنوان کرد:آموزش های کوتاه مدت؛ زمینه ساز پیوند فارغ التحصیلان با بازار کار

جارستان به نقل از ایسنا؛رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، نیروی انسانی متخصص و کارآمد را عامل پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: آموزش های کوتاه مدت و بلندمدت حرکتی راهبردی و موثر در توسعه کشور است و می تواند زمینه های پیوند فارغ التحصیلان رشته های مختلف با بازار کار را فراهم کند. دکتر فریبرز جمالزاد در حاشیه بازدید نماینده شهرستان

جارستان به نقل از ایسنا؛رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، نیروی انسانی متخصص و کارآمد را عامل پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: آموزش های کوتاه مدت و بلندمدت حرکتی راهبردی و موثر در توسعه کشور است و می تواند زمینه های پیوند فارغ التحصیلان رشته های مختلف با بازار کار را فراهم کند.

دکتر فریبرز جمالزاد در حاشیه بازدید نماینده شهرستان بندرانزلی از مرکز مهارتی آموزش های تخصصی کوتاه مدت بندرانزلی با اشاره به نقش آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در پرورش نیروهای متخصص، اظهار کرد: برخورداری از مهارت و تخصص، پشتوانه افزایش بهره وری در اشتغال است.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی به دنبال مهارت آموزی و گسترش فرهنگ کارآفرینی است، افزود: دوره‌های تخصصی این مراکز با هدف توانمندسازی، ارتقای مهارت، تقویت روحیه کار و تلاش جامعه هدف به ویژه قشر جوان برگزار می شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، نیروی انسانی متخصص و کارآمد را عامل پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: آموزش های کوتاه مدت حرکتی راهبردی و موثر در توسعه کشور است و می تواند زمینه های پیوند فارغ التحصیلان رشته های مختلف با بازار کار را فراهم کند.

احمد دنیامالی، نماینده شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی نیز، با اشاره به توجه جوامع به آموزش های تخصصی، عنوان کرد: امروزه آموزش‌های مهارت محور و اشتغال محور از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

وی آموزش های مهارت محور را تنها راه تربیت نیروی انسانی متخصص و ابزاری جهت افزایش کیفیت خدمات دانست و گفت: دوره های آموزش های تخصصی کوتاه مدت یکی از مناسب ترین روش های آموزشی است.

نماینده شهرستان انزلی، خواستار استفاده حداکثری مدیران شهرستان از ظرفیت مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت بندرانزلی جهت بهبود عملکرد کارکنان، ارتقای راندمان مدیریت شهرستان و افزایش بهره وری دستگاه های اجرایی شد و اضافه کرد: حضور این مرکز در شهرستان بسیار مفید است؛ در این راستا اثربخشی دوره های آموزشی تدوین شده برای دستگاه ها بیش از پیش دنبال شود.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا مسکنی، معاون پشتیبانی و دکتر میرمسلم رهبرهاشمی، معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان و پونه نیکوی، مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت بندرانزلی نیز در این بازدید حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.