تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 17:08
کد خبر : 82066

بهره‌مندی ۹۵.۵ درصد خانوار روستایی گیلان از گاز

بهره‌مندی ۹۵.۵ درصد خانوار روستایی گیلان از گاز

جارستان به نقل از ایسنا،مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در حال حاضر همه شهرها و ۲۰۵۷ روستا معادل ۹۵.۵ درصد خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز بهره‌مند هستند. حسین اکبر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، در آبان ماه امسال بیش از ۴۰۰۰ متقاضی، مشترک گاز طبیعی شده‌اند، اظهار

جارستان به نقل از ایسنا،مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در حال حاضر همه شهرها و ۲۰۵۷ روستا معادل ۹۵.۵ درصد خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

حسین اکبر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، در آبان ماه امسال بیش از ۴۰۰۰ متقاضی، مشترک گاز طبیعی شده‌اند، اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است که نشان از توجه شرکت گاز به بهره‌مند شدن همه مناطق واجدالشرایط از نعمت گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه هم اکنون بیش از یک میلیون و ۱۲۲ هزار مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی در استان هستند، گفت: در حال حاضر همه شهرها و ۲۰۵۷ روستا معادل ۹۵.۵ درصد خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه تعداد مشترکین گاز طبیعی از ابتدای دولت یازدهم، بیان کرد: با افزایش تعداد مشترکین، توجه و بازرسی بیش از پیش ایستگاه‌ها و تاسیسات گاز برای به حداقل رساندن خسارات و قطعی‌ها و افزایش پایداری جریان گاز امری ضروری است.

اکبر از همه مشترکین به ویژه مشترکین جدید خواست تا با رعایت نکات ایمنی از قبیل سرویس و تعمیر وسایل گرمایشی، بررسی باز بودن خروجی دودکش‌ها و نصب کلاهک H و همچنین مصرف بهینه گاز طبیعی، زمستان امسال را در کنار خانواده در آرامش سپری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.