تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 12:25
کد خبر : 82015

شبکه تعاونی روستایی گیلان افزون بر ۹۶ هزار تن آرد توزیع کرد

شبکه تعاونی روستایی گیلان افزون بر ۹۶ هزار تن آرد توزیع کرد

جارستان به نقل از ایرنا – سرپرست مدیریت تعاون روستایی گیلان از توزیع بیش از ۹۶ هزار و ۵۰۰ تن آرد توسط شبکه تعاونی روستایی استان خبر داد. عباس جعفرپور روز دوشنبه افزود: این میزان آرد خبازی و خانه پزی از ابتدای سال جاری در سطح نانوایی‌های شهری و روستایی استان توزیع شده است. وی

جارستان به نقل از ایرنا – سرپرست مدیریت تعاون روستایی گیلان از توزیع بیش از ۹۶ هزار و ۵۰۰ تن آرد توسط شبکه تعاونی روستایی استان خبر داد.

عباس جعفرپور روز دوشنبه افزود: این میزان آرد خبازی و خانه پزی از ابتدای سال جاری در سطح نانوایی‌های شهری و روستایی استان توزیع شده است.

وی اظهار داشت: اتحادیه تعاونی روستایی گیلان به عنوان مباشر وظیفه توزیع آرد را از طریق اتحادیه‌ها و برخی شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستانهای تابعه در سراسر استان را دارد. جعفرپور خاطر نشان کرد: یکی از ارزنده ترین خدمات شبکه گسترده تعاونی‌های روستایی کمک به تأمین نیاز معیشتی مردم است که توزیع آرد توسط این شبکه مویرگی در این راستاست.

وی بیان داشت: تعاونی روستایی مطابق اساسنامه جامع خود قادر به ارائه خدمات متنوعی است و توزیع آرد در مناطق شهری گیلان نیز با توجه به سابقه طولانی این شبکه به لحاظ وجود امکانات مناسب نگهداری و حمل در دورترین نقاط و اطمینان حداکثری که به آن وجود دارد، توسط تعاون روستایی انجام می‌شود.

بر اساس آخرین آمار ۲۰۷ تعاونی فعال تحت نظارت مدیریت تعاون روستایی استان فعال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.