تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 12:08
کد خبر : 82012

بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در آستانه اشرفیه پرداخت شد

بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در آستانه اشرفیه پرداخت شد

جارستان به نقل از ایرنا- فرماندار آستانه اشرفیه از پرداخت بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا با اشتغال یکهزار و ۶۸۲ نفر در این شهرستان خبر داد. حمید رضایی روز دوشنبه، با اشاره به اینکه پرداخت این تسهیلات حمایتی به متقاضیان واجد شرایط از مرداد ماه امسال

جارستان به نقل از ایرنا- فرماندار آستانه اشرفیه از پرداخت بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا با اشتغال یکهزار و ۶۸۲ نفر در این شهرستان خبر داد.

حمید رضایی روز دوشنبه، با اشاره به اینکه پرداخت این تسهیلات حمایتی به متقاضیان واجد شرایط از مرداد ماه امسال آغاز شده اظهار داشت: با هدف بهره مندی متقاضیان دریافت چنین تسهیلاتی در منطقه، تعداد یکهزار و ۶۴۲ پرونده در سامانه کارا به ثبت رسیده که تاکنون یکهزار و ۲۷۹ متقاضی تسهیلات حمایتی این طرح را دریافت کرده اند.

وی کمک به بنگاه های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را از اهداف پرداخت این تسهیلات عنوان و خاطرنشان کرد: با پرداخت این تسهیلات حمایتی تلاش می شود تا اشتغال موجود در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی، مشاغل خانگی، اصناف منطقه حفظ شود.

رضایی با تاکید بر اینکه جذب و پرداخت ۱۰۰ درصدی این تسهیلات در اولویت بانک های عامل قرار دارد افزود: اداره جهاد کشاورزی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، بهزیستی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان از جمله دستگاه های اجرایی هستند که پرونده های متقاضیان دریافت این تسهیلات به آنان مرتبط است.

فرماندار آستانه اشرفیه اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات به دیگر متقاضیان واجد شرایط همچنان در این شهرستان ادامه دارد.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.