تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 17:42
کد خبر : 81963

فرماندار آستانه اشرفیه : محدودیت های کرونا رعایت شود

فرماندار آستانه اشرفیه : محدودیت های کرونا رعایت شود

جارستان به نقل از ایرنا- فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به نارنجی شدن وضعیت این شهرستان به لحاظ شیوع کرونا خواستار مشارکت عمومی مردم در پیشگیری و کنترل این ویروس شد. حمید رضایی روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا  اظهار داشت: انتظار می رود به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس کلیه دستوالعمل

جارستان به نقل از ایرنا- فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به نارنجی شدن وضعیت این شهرستان به لحاظ شیوع کرونا خواستار مشارکت عمومی مردم در پیشگیری و کنترل این ویروس شد.

حمید رضایی روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا  اظهار داشت: انتظار می رود به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس کلیه دستوالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا از قبیل  استفاده از ماسک ، مواد ضد عفونی کننده ، خودداری از سفرهای غیر ضروری ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه و رعایت جدی قرار گیرد.

وی در خصوص شیوه  فعالیت مشاغل مختلف در این شهرستان تصریح کرد : طبق دستوالعمل های ستاد مقابله با کرونا ، مشاغل گروه سوم و چهارم در این شهرستان با توجه به وضعیت نارنجی  باید تعطیل شود و کلیه مشاغل موظفند محدودیت های اعلام شده را رعایت کنند.

به گفته وی این محدودیت ها از ساعت صفر روز شنبه برای چنین مشاغلی آغاز شده و مشاغلی که محدودیت های ستاد مقابله با کرونا را رعایت نکنند با برخورد قانونی دستگاه های نظارتی روبرو خواهند شد.

وی  اظهار داشت: همچنین بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ، ورود خودروهای شخصی مناطق نارنجی به دیگر شهرها ممنوع بوده و نادیده گرفتن این محدودیت ها جرایم قانونی را برایشان به همراه دارد.

رضایی ضمن تاکید بر تداوم و تشدید بازرسی ها و اقدامات نظارتی در این شهرستان افزود: با توجه به اجرای طرح مراقبت خانه به خانه ( طرح سردار شهید قاسم سلیمانی ) در این شهرستان انتظار می رود عموم مردم همکاری و مشارکت  لازم را با عوامل آن داشته باشند.

فرماندار آستانه اجرای این طرح را در قطع زنجیره انتقال و شیوع ویروس کرونا موثر دانست و یادآور شد: شناسایی ، بیمار یابی ، رهگیری بیماران ، بهبود فرایند درمان بیماران از جمله اهداف اجرای طرح غربالگری خانه به خانه  سردار شهید قاسم سلیمانی است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.