نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی : طرح توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی تحولی دوباره در خدمت رسانی با الگوی روز دنیا محسوب می گردد
![نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی : طرح توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی تحولی دوباره در خدمت رسانی با الگوی روز دنیا محسوب می گردد نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی : طرح توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی تحولی دوباره در خدمت رسانی با الگوی روز دنیا محسوب می گردد](https://jarestan.ir/wp-content/uploads/2020/12/300706.jpg)
جارستان،در نشست دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، آخرین تحولات و دستاوردهای سازمانی مورد تبادل نظر قرار گرفت . به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی حسین نژاد مدیرکل
جارستان،در نشست دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، آخرین تحولات و دستاوردهای سازمانی مورد تبادل نظر قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، سازمان تامین اجتماعی را مجموعه گسترده از حیث مخاطبین و دامنه تعهدات و خدمات برشمرده و با بیان اینکه این سازمان در عرصه های مختلف اقتصادی اجتماعی نقش آفرین بوده و معیشت بخش قابل توجهی از اقشاری که در گروههای کارگری و بازنشستگان حضور دارند به عملکرد و برنامه های آن گره خورده است افزود : بکارگیری دانش و تکنولوژی روز و ظرفیتها و بسترهای موجود برای تعالی و رشد از نشانه های مدیریتها و سازمانهای مترقی بوده و سازمان تامین اجتماعی همواره بعنوان یکی از پیشتازان این عرصه قلمداد می گردد .
ایشان با اشاره به طرح توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تحت عنوان ۳۰۷۰ که تبلوری از تحولی دیجیتالی در عرصه خدمت گذاری تلقی می گردد این دستاورد را گامی بلند و ارزشمند برای حرکت بر اساس الگوهای نوین الکترونیکی و اینترنتی دانسته و افزود : بی تردید در برهه ای که مواجهه با شیوع بیماری کرونا بعنوان یکی از دغدغه های شهروندان میباشد اتخاذ این رویکرد و سرعت بخشیدن به آن نشانه ای از هوشمندی و توجه ویژه به مخاطبان و حفظ سلامتی و آرامش و در نهایت ایجاد رضایت در آنهاست .
دراین نشست علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی با تبیین شمایی از ۳۰ خدمت پیش بینی شده برای ارائه بصورت غیرحضوری ، کاهش بیش از ۷۰ درصدی مراجعات یعنی ۷۰ میلیون بار مراجعه از مجموع ۹۶ میلیون مراجعه سالانه را اصلی ترین اهداف در این طرح برشمرد .
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰