تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 13:35
کد خبر : 81933

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی : طرح توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی تحولی دوباره در خدمت رسانی با الگوی روز دنیا محسوب می گردد

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی : طرح توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی تحولی دوباره در خدمت رسانی با الگوی روز دنیا محسوب می گردد

جارستان،در نشست دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، آخرین تحولات و دستاوردهای سازمانی مورد تبادل نظر قرار گرفت . به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی حسین نژاد مدیرکل

جارستان،در نشست دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، آخرین تحولات و دستاوردهای سازمانی مورد تبادل نظر قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، دکتر چگینی نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، سازمان تامین اجتماعی را مجموعه  گسترده از حیث مخاطبین و دامنه تعهدات و خدمات برشمرده و با بیان اینکه این سازمان در عرصه های مختلف اقتصادی اجتماعی نقش آفرین بوده و معیشت بخش قابل توجهی از اقشاری که در گروههای کارگری و بازنشستگان حضور دارند به عملکرد و برنامه های آن گره خورده است افزود : بکارگیری دانش و تکنولوژی روز و ظرفیتها و بسترهای موجود برای تعالی و رشد از نشانه های مدیریتها و سازمانهای مترقی بوده و سازمان تامین اجتماعی همواره بعنوان یکی از پیشتازان این عرصه قلمداد می گردد . 

ایشان با اشاره به طرح توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تحت عنوان ۳۰۷۰ که تبلوری از تحولی دیجیتالی در عرصه خدمت گذاری تلقی می گردد این دستاورد را گامی بلند و ارزشمند برای حرکت بر اساس الگوهای نوین الکترونیکی و اینترنتی دانسته و افزود : بی تردید در برهه ای که مواجهه با شیوع بیماری کرونا بعنوان یکی از دغدغه های شهروندان میباشد اتخاذ این رویکرد و سرعت بخشیدن به آن نشانه ای از هوشمندی و توجه ویژه به مخاطبان و حفظ سلامتی و آرامش و در نهایت ایجاد رضایت در آنهاست . 

دراین نشست علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی با تبیین شمایی از ۳۰ خدمت پیش بینی شده برای ارائه بصورت غیرحضوری ، کاهش بیش از ۷۰ درصدی مراجعات یعنی ۷۰ میلیون بار مراجعه از مجموع ۹۶ میلیون مراجعه سالانه را اصلی ترین اهداف در این طرح برشمرد . 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.