تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 19:19
کد خبر : 81336

بازرسی و نشت یابی بیش از ۳هزار کیلومتر خط انتقال گاز

بازرسی و نشت یابی بیش از ۳هزار کیلومتر خط انتقال گاز

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ حدود ۳هزار و ۵۰۰کیلومتر از خطوط انتقال گاز در گیلان بازرسی و نشت یابی شد. مدیرعامل شرکت گاز گیلان امروز گفت: بیش از ۳هزار و ۵۰۰کیلومتر معادل ۱۴درصد از خطوط انتقال گاز استان با استفاده از روش های نوین نشت یابی و تلاش پیمانکاران باتجربه در ۹شهر لوشان،

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ حدود ۳هزار و ۵۰۰کیلومتر از خطوط انتقال گاز در گیلان بازرسی و نشت یابی شد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان امروز گفت: بیش از ۳هزار و ۵۰۰کیلومتر معادل ۱۴درصد از خطوط انتقال گاز استان با استفاده از روش های نوین نشت یابی و تلاش پیمانکاران باتجربه در ۹شهر لوشان، منجیل، املش، رانکوه، صومعه سرا، رضوانشهر، آستارا، لاهیجان و بخش وسیعی از منطقه یک رشت در آبان ماه بازرسی و نشت یابی شد.

حسین اکبر افزود: این میزان نشت یابی در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۳۲درصد افزایش داشته و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

وی اضافه کرد: ماه پیش علاوه بر نشت یابی گسترده شبکه های انتقال گاز استان، با استفاده از فناوری و روش های جدید، بیش از ۸۰هزار انشعاب و ۱۷۹ ایستگاه گاز نیز نشت یابی شد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به گسترش شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان، بر کنترل و بازرسی نظام مند، مستمر و دقیق تر تاسیسات و خطوط و حفظ پایداری جریان گاز تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.