تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 16:14
کد خبر : 81291

اختصاص ۳۹ مرکز ارائه خدمات سرپایی به مراجعان مشکوک کرونا در گیلان

اختصاص ۳۹ مرکز ارائه خدمات سرپایی به مراجعان مشکوک کرونا در گیلان

جارستان به نقل از ایسنا؛معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اختصاص ۳۹ مرکز منتخب خدمات سرپایی در گیلان خبر داد. دکتر آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور جلوگیری از مراجعات غیر ضروری موارد مشکوک به بیمارستان ها و نیز دسترسی به موقع بیماران سرپایی به دریافت خدمات بهداشتی و درمانی، ۳۹ مرکز

جارستان به نقل از ایسنا؛معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اختصاص ۳۹ مرکز منتخب خدمات سرپایی در گیلان خبر داد.

دکتر آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور جلوگیری از مراجعات غیر ضروری موارد مشکوک به بیمارستان ها و نیز دسترسی به موقع بیماران سرپایی به دریافت خدمات بهداشتی و درمانی، ۳۹ مرکز منتخب به صورت شبانه روزی و یا در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات به عموم است.

وی افزود: خدمات قابل ارائه در مراکز منتخب شامل ویزیت بیماران مشکوک به کووید – ۱۹، انجام تست تشخیصیPCR، ارائه دارو به بیماران سرپایی بر اساس پروتکل های درمانی، ارجاع بیماران نیازمند به بستری به بیمارستان ها و همچنین آموزش، غربالگری، پیگیری بیماران و اعضای خانواده آنها است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از هم استانی های درخواست کرد در صورتی که فردی دچار علائمی مانند تب، سرفه، تنگی نفس و سایر علائم تنفسی و … بود با شماره تلفن ۴۰۳۰ تماس گرفته و در صورت نیاز سریعاً به مراکز منتخب ۱۶ ساعته کرونا مراجعه و از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

حیدرزاده مشارکت و همراهی مردم را در کنترل و مقابله با کرونا ویروس موثر دانست و گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلاء، به هموطنان توصیه می شود هشدارها را جدی بگیرند، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی حتماً از ماسک استفاده نموده و رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات را مد نظر قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.