تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 12:49
کد خبر : 81260

کارت های معلولیت در گیلان تا تیرماه سال آینده تمدید شد

کارت های معلولیت در گیلان تا تیرماه سال آینده تمدید شد

جارستان به نقل از ایرنا_ مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و پرهیز از تردد، کارت شناسایی معلولیت معلولان تحت پوشش این مجموعه تا تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد. دکتر حسین نحوی نژاد روز سه شنبه با اشاره به بخشنامه صادره از بهزیستی کشور مبنی بر تمدید خودکار کارت شناسایی معلولان

جارستان به نقل از ایرنا_ مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و پرهیز از تردد، کارت شناسایی معلولیت معلولان تحت پوشش این مجموعه تا تیرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

دکتر حسین نحوی نژاد روز سه شنبه با اشاره به بخشنامه صادره از بهزیستی کشور مبنی بر تمدید خودکار کارت شناسایی معلولان افزود: این مهم توسط بهزیستی گیلان به مراجع مربوطه استانی از جمله استانداری اعلام شد که بر اساس آن کارت شناسایی معلولیت در این استان تا تیرماه سال آینده تمدید شد.

وی اظهار داشت: بنابراین معلولانی که کارت شناسایی معلولیت آنها منقضی شده نیاز به مراجعه برای تمدید ندارند و همچنان می‌توانند از مزایای کارت معلولیت خود بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس ماده یک قانون حمایت از حقوق معلولان کمیسیون پزشکی سازمان بهزیستی باید کارت معلولیت را پس از تأیید معلولیت افراد برای آنان صادر کند.

بر اساس آخرین آمار ۴۳ هزار معلول در گیلان تحت پوشش بهزیستی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.