تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 16:59
کد خبر : 81163

والدین گیلانی به شرکت در کارگاه های مجازی سواد بازی دعوت شدند

والدین گیلانی به شرکت در کارگاه های مجازی سواد بازی دعوت شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پدران و مادران استان خواست با توجه به گرایش نسل نو به بازی های رایانه ای در کارگاه های آموزش مجازی «سواد بازی» که بصورت رایگان برگزار می شود، شرکت کنند. قاسم مصفا روز دوشنبه در این باره افزود:

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی ادره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پدران و مادران استان خواست با توجه به گرایش نسل نو به بازی های رایانه ای در کارگاه های آموزش مجازی «سواد بازی» که بصورت رایگان برگزار می شود، شرکت کنند.

قاسم مصفا روز دوشنبه در این باره افزود: باتوجه به اینکه این روزها کاربران بازی های ویدئویی، والدین و معلمان هر کدام به آگاهی و سطح سواد متفاوتی از این رسانه پرنفوذ و پرطرفدار نیاز دارند، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با هدف ارتقاء سطح آگاهی والدین با بهره‌گیری از ظرفیت وب‌سایت «فهم بازی» اقدام به برگزاری کارگاه های یاد شده کرده اند.
وی اظهار داشت: این وب سایت با رویکرد ارتقاء سواد بازی‌های ویدئویی در والدین و تقویت بنیان‌های محتوایی در این خصوص به تازگی رونمایی شده است.

مصفا بیان کرد: سواد بازی، بخشی از سواد رایانه‌ای در استفاده از برنامه‌ها و نرم‌ افزارهای کاربردی محسوب می شود که به ارتقاء سطح آگاهی و میزان توانایی و توانمندی فرد در استفاده از بازی های رایانه ای و درک نحوه کار با آنها منجر می شود.
وی ادامه داد: این کارگاه‌ها قرار است در سه فصل برگزار شود و فصل نخست آن با عنوان مجموعه کارگاه‌های «سواد بازی»  با همکاری انستیتو ملی بازی‌سازی و مجموعه رسانه‌ای فهم بازی وابسته به معاونت آموزش و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازی رایانه‌ای در چهار جلسه برگزار می‌شود.
مصفا گفت: دوره نخست این کارگاهها با مخاطب قرار دادن والدین و تامین اطلاعات و آگاهی‌های مورد نیاز والدین درباره بازی‌های دیجیتال و نحوه استفاده صحیح از این رسانه پرنفوذ طراحی شده است.
کارگاه‌های «سواد بازی» از تاریخ ۱۱ آذرماه روزهای سه‌شنبه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در چهار جلسه دو ساعته به صورت مجازی برگزار میشود؛ والدین علاقهمند به این کارگاه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام رایگان میتوانند به وبسایت انستیتو ملی بازی‌سازی مراجعه کنند.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.