تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 16:57
کد خبر : 81160

نیروی انتظامی از آمرین به معروف حمایت می کند

نیروی انتظامی از آمرین به معروف حمایت می کند

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به امضای توافق نامه همکاری در امور حمایتی و قضایی آمرین به معروف در گیلان گفت: با این توافق نامه می توانیم از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت بیشتری کنیم و حتی تیمهای ترکیبی نیز در این خصوص داشته باشیم. سردار عزیزالله ملکی

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به امضای توافق نامه همکاری در امور حمایتی و قضایی آمرین به معروف در گیلان گفت: با این توافق نامه می توانیم از آمرین به معروف و ناهیان از منکر حمایت بیشتری کنیم و حتی تیمهای ترکیبی نیز در این خصوص داشته باشیم.

سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه در حاشیه امضای توافق نامه همکاری در امور حمایتی و قضایی آمرین به معروف در رشت اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش انکارناپذیری در برقراری امنیت اجتماعی در جامعه دارد و بیشترین تلاش نیروی انتظامی نیز در برقراری امنیت می باشد.

وی افزود: برقراری امنیت اجتماعی بسیار مهم است که در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع، مقام معظم رهبری همیشه تاکید ویژه ای در این خصوص داشتند و در مورد امنیت اجتماعی موجود در جامعه ، نیروی انتظامی را مورد تقدیر قرار داده اند.

سردار ملکی ادامه داد: هر ساله و به دلایل مختلف ماموریت های نیروی اتنظامی زیاد می شود و این ماموریت ها نیز بنا به وضعیت موجود در جامعه افزایش می یاید که نمونه بارز این امر، شیوع بیماری کرونا و مشکلات موجود است که نیروی انتظامی باید در آن ورود کند.

وی با اشاره به فعالیت گسترده نیروی انتظامی گیلان در بخش های مختلف بیان کرد: یکی از اهداف مهم ماموران نیروهای انتظامی ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه است و در بخش های مختلف نیز فعالیت نیروی انتظامی بسیار گسترده است و خوشبختانه نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز تعامل بسیار خوبی با نیروی انتظامی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان یادآور شد: فعالیت نیروی انتظامی در گیلان نسبت به سال گذشته در بخش های مختلف افزایش چشمگیری داشته و فقط در خصوص توقف خودروها، ۴۷۸۹ مورد توقف خودرو داشته ایم که نسبت به سال گذسته رشد بسیار زیادی دارد.

  توافق نامه همکاری در امور حمایتی و قضایی آمرین به معروف و ناهیان از منکر روز دوشنبه بین سردار عزیزالله ملکی فرمانده نیروی انتظامی گیلان و حجت الاسلام سجاد سرافراز دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان و با نظارت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امضا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.