تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 13:01
کد خبر : 81124

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد؛کاهش ۴۸ درصدی ورود به گیلان/ فعال شدن ۳۱ راهدارخانه در محورها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد؛کاهش ۴۸ درصدی ورود به گیلان/ فعال شدن ۳۱ راهدارخانه در محورها

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با توجه به شیوه کرونا و اعمال محدودیت های تردد، طی هفته گذشته ۱۳۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با هفته قبل تر ۴۸ درصد کاهش ورودی را نشان می دهد. فریبرز مرادی ، با اشاره به

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با توجه به شیوه کرونا و اعمال محدودیت های تردد، طی هفته گذشته ۱۳۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با هفته قبل تر ۴۸ درصد کاهش ورودی را نشان می دهد.

فریبرز مرادی ، با اشاره به وقوع بارش های زمستانه در محورهای کوهستانی استان گیلان، اظهار کرد: ۵۹ اکیپ راهداری همراه با بیش از ۳۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین عملیا راهداری زمستانه را آغاز کردند.

وی با اشاره به عمر بالای ماشین آلات راهداری استان، افزود: انتظار داریم از امکانات بخش خصوصی به ویژه در عملیات های برفروبی و استفاده کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از مردم خواست همکاری لازم را با راهداران داشته باشند و تصریح کرد: در حال حاضر محورهای کوهستانی برف دارند و لذا رانندگان ترددهای غیر ضروری نکنند. همچنین در صورت لزوم باید زنجیر چرخ و سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

مرادی، با بیان اینکه استان گیلان ۲۵ راهدارخانه ثابت و شش راهدارخانه سیار فعال در سطح محورهای کوهستانی دارد، خاطرنشان کرد: امسال ۹۰۰۰ تن مخلوط شن و نمک خریداری و در محل های مورد نظر دپو شده است و در حال استفاده هستیم.

وی در ادامه از راه اندازی ۱۱ دوربین جدید نظارت تصویری در سطح محورهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۲ سامانه هوشمند نظارت تصویری فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، همچنین از فعالیت ۸۴ سامانه ترددشمار در محورهای رفت و برگشت استان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به شیوه کرونا و اعمال محدودیت های تردد، طی هفته گذشته ۱۳۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با هفته قبل تر ۴۸ درصد کاهش ورودی را نشان می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.