تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399 - 23:18
کد خبر : 81038

ماشین‌آلات امدادی جمعیت هلال‌احمر گیلان افزایش یافت

ماشین‌آلات امدادی جمعیت هلال‌احمر گیلان افزایش یافت

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اختصاص سه دستگاه کامیون و ۱۲ فروند قایق از سازمان مرکزی، برای استفاده امدادگران در بحران‌ها و حوادث خبر داد. سیاوش غلامی روز یکشنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات صیادلر محور آستارا – اردبیل اظهار کرد: سه دستگاه کامیون، هر

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اختصاص سه دستگاه کامیون و ۱۲ فروند قایق از سازمان مرکزی، برای استفاده امدادگران در بحران‌ها و حوادث خبر داد.

سیاوش غلامی روز یکشنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات صیادلر محور آستارا – اردبیل اظهار کرد: سه دستگاه کامیون، هر یک به ارزش هفت میلیارد ریال و ۱۲ فروند قایق جیمینی (بادی) هر یک به ارزش پنج میلیارد ریال از سازمان مرکزی به هلال احمر گیلان اختصاص یافته و انبارهای هلال احمر در شهرستان های استان، از نظر کالاهای مورد نیاز کمبود ندارند.

وی بیان کرد: با توجه به کوهستانی بودن محور آستارا-اردبیل و گردنه حیران، نیروهای پایگاه جاده ای صیادلر برای اسکان و تغذیه افراد در راه مانده و امدادرسانی به مصدومان تصادفات جاده ای آماده هستند و ۲ دستگاه آمبولانس و خودروی ست در پایگاه صیادلر فعال است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۲۰۰ تیم ۲ نفره از نیروهای هلال احمر در طرح شهید سلیمانی برای نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل های بهداشتی به واحدهای صنفی استان مراجعه و نتیجه نظارت ها را به دانشگاه علوم پزشکی گیلان گزارش می کنند.

غلامی افزود: در شهرستان آستارا نیز ۱۰ تیم فعال است و ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی و حفظ سلامت جوانان و داوطلبان از رویکردهای این طرح است.

وی یادآور شد: جمعیت هلال احمر گیلان تاکنون در میدان مبارزه با کرونا اقداماتی نظیر ضدعفونی معابر، تب سنجی مسافران و عزاداران ماه محرم، توزیع ماسک و آموزش مقابله با ویروس را انجام داده است.

ویروس کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر خود کرده، در آستارا نیز به صاحبان مشاغل و قشرهای آسیب پذیر خسارت وارد کرده و تنها راهکار پیشگیری از آن، رعایت پروتکل های بهداشتی است.

شهرستان مرزی و گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا – اردبیل از مسیرهای پرتردد شمال ایران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.