تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399 - 13:59
کد خبر : 80973

دبیرخانه رویداد سرمایه گذاری فن بازار در گیلان تشکیل شد

دبیرخانه رویداد سرمایه گذاری فن بازار در گیلان تشکیل شد

جارستان به نقل از ایرنا-دبیرخانه رویداد سرمایه گذاری فن بازار جمهوری اسلامی ایران با مشارکت دبیرخانه فن بازار جمهوری اسلامی ایران در صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان با عنوان ۹Vest  تشکیل شد. صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان با علام این خبر افزود: این دبیرخانه آماده پذیرش کلیه طرح های متقاضی سرمایه گذاری است که

جارستان به نقل از ایرنا-دبیرخانه رویداد سرمایه گذاری فن بازار جمهوری اسلامی ایران با مشارکت دبیرخانه فن بازار جمهوری اسلامی ایران در صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان با عنوان ۹Vest  تشکیل شد.

صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان با علام این خبر افزود: این دبیرخانه آماده پذیرش کلیه طرح های متقاضی سرمایه گذاری است که در سامانه ارزیابی آمادگی فناوری ایران(سافا) به آدرس www.irantechhub.ir ثبت نام نموده و حائز شرایط اکتساب سطح آمادگی ۹ یا همان TRL9 شده باشند.

این دبیرخانه با هدف ترویج مستند سازی و دریافت گواهی TRL و مشارکت بیشتر سرمایه پذیران و سرمایه گذاران در فن بازار جمهوری اسلامی ایران تاسیس و قرار است هر ساله از تاریخ نهم آذر ماه و قبل از شروع فن بازار طرح ها ارسال و در نهم بهمن ماه و پس از پایان فن بازار رویداد سرمایه گذاری برگزار گردد.

همچنین مقرر شد علاوه بر جذب سرمایه و هم سرمایه گذاری از طریق از اهدای تسهیلات ویژه از طرح های منتخب حمایت شود.

علاقه مندان می توانند پس از ثبت نام در سامانه http://www.irantechhub.ir  و در صورت اخذ  TRL9، علاوه بر مراجعه به آدرس https://gilanfund.ir/9vest  از طریق وب سایت صندوق یا پیشخوان ارباب رجوع آنلاین نسبت به ارسال درخواست اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.