تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399 - 10:57
کد خبر : 80930

اجرای طرح مراقبت خانه به خانه کرونا با مشارکت ۱۵۰ گروه در صومعه سرا

اجرای طرح مراقبت خانه به خانه کرونا با مشارکت ۱۵۰ گروه در صومعه سرا

جارستان به نقل از ایرنا _ فرماندار صومعه سرا از اجرای طرح مراقبت خانه به خانه کرونا به شیوه محله و خانواده محور و مبتنی بر شعار”هر خانه یک پایگاه سلامت” با همکاری ١۵٠ گروه سه نفره با مشارکت سپاه بسیج و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد. سید جلال سید محمدی روز یکشنبه

جارستان به نقل از ایرنا _ فرماندار صومعه سرا از اجرای طرح مراقبت خانه به خانه کرونا به شیوه محله و خانواده محور و مبتنی بر شعار”هر خانه یک پایگاه سلامت” با همکاری ١۵٠ گروه سه نفره با مشارکت سپاه بسیج و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

سید جلال سید محمدی روز یکشنبه در اظهار داشت: در طرح مراقبتی خانه به خانه برای مدیریت و کنترل  اپیدمی ویروس کرونا سه موضوع مراقبت، حمایت و نظارت در دستور کار قرار دارد.

وی  اضافه کرد:  شناسایی و بیماریابی، جداسازی و رهگیری بیماران، تقویت فرآیند درمان و کاهش اپیدمی بیماری کووید ١٩ از اهداف این طر ح  است.

فرماندار صومعه سرا در ادامه افزود:  در طرح شهید قاسم سلیمانی پایگاه‌های مقاومت بسیج و دهیاران در روستاها کمک‌های پیشگیرانه و همیاری  ارایه می‌ دهند .
وی خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه‌های طرح شهید سلیمانی حمایت از افرادی است که به علت ابتلا به کرونا در خانه مانده اند و بر این اساس برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بسته‌های معیشتی به این افراد داده می شود.
سید محمدی افزود: ماسک زدن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به شمار می‌رود.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است .

 از زمان شیوع کرونا در جهان (اواخر سال گذشته) تا کنون حدود ۶۲ میلیون نفر از مردم جهان به این ویروس مبتلا شده و حدود یک میلیون ۵۰۰ هزار نفر جان باخته اند.

شمار تلفات ویروس کرونا در ایران نیز تا هشتم آذر به  ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسیده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.