تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1395 - 17:50
کد خبر : 8090

۷۷درصد مسکن مهر گیلان به پایان رسیده است

۷۷درصد مسکن مهر گیلان به پایان رسیده است

جارستان-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت:از اعضای شورای مسکن میخواهم مشکلات مسکن مهر را بعنوان کارهای روزمره خود بدانند. با هدف تصمیمگیری و بهبود فرایند زیر ساختهای مسکن مهر گیلان،چهارمین جلسه شورای مسکن در استان گیلان در سالجاری برگزار شد. در این جلسه ارتقاء خدمات زیر ساختی مسکن مهر و ادامه فرایند آن مورد

جارستان-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت:از اعضای شورای مسکن میخواهم مشکلات مسکن مهر را بعنوان کارهای روزمره خود بدانند.

با هدف تصمیمگیری و بهبود فرایند زیر ساختهای مسکن مهر گیلان،چهارمین جلسه شورای مسکن در استان گیلان در سالجاری برگزار شد.

در این جلسه ارتقاء خدمات زیر ساختی مسکن مهر و ادامه فرایند آن مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه حدود ۷۷درصد مسکن مهر استان گیلان به پایان رسیده گفت:این شاخص از شاخص میانگین کشوری هم بالاتر است.

وی افزود:از همه مدیران و اعضای شورای مسکن میخواهم مشکلات مسکن مهر را بعنوان کارهای روزمره خود بدانند تا هر چه سریعتر مشکلات مردم در این زمینه به اتمام برسد.

در ادامه علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت سایت مسکن مهر این استان اعلام کرد:گیلان در مجموع شهرهای پایین ۲۵ هزار و بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت،دارای ۷۴هزار و ۶۵۱ واحد مسکن مهر است که تاکنون ۶۰ هزار و ۴۷۴ واحد به اتمام رسیده و ۱۴هزار و ۱۷۷ واحد آن باقیمانده است.

وی با اعلام اینکه از این تعداد حدود ۳هزار و ۱۴۵ واحد متولی آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و۱۱هزار و ۳۲ واحد دیگر مربوط به اداره کل راه و شهرسازی است که بسیاری از آنها به صورت خود مالک میباشد و پیشرفت آن روند رو به جلو دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی با انتقاد از اینکه بعضی از مصوبات شورای مسکن استان به طوری جدی اجرا نمی شود یا ناقص اجرا می شود، خاطرنشان کرد که مدیران این مسئله را جدی بگیرند چرا که مصوبات جلسه شورای مسکن استان لازم الاجراست.

خاوری خواستار تلاش بسیجی وار و جهادگونه و اهتمام ویژه جهت رفع مشکلات و تسریع در بهره برداری از واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر استان گیلان شد.

ایسنا منطقه گیلان،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.