تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1395 - 10:42
کد خبر : 8071

شورای چهارم شهر رشت به اهداف خود نرسید

شورای چهارم شهر رشت به اهداف خود نرسید

جارستان-رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شورای چهارم بسیار کار کرده، اما خواسته ما فراتر از اینها بوده که به آن نرسیدیم. مسعود کاظمی عصر امروز در یک نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه در رشت اظهار داشت: اصحاب رسانه اتاق فکر من هستند و باید از هنر و اطلاعات آنها استفاده کرد. رئیس

جارستان-رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: شورای چهارم بسیار کار کرده، اما خواسته ما فراتر از اینها بوده که به آن نرسیدیم.

مسعود کاظمی عصر امروز در یک نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه در رشت اظهار داشت: اصحاب رسانه اتاق فکر من هستند و باید از هنر و اطلاعات آنها استفاده کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه رشت تنها متعلق به شهرداری و شورا نیست بیان کرد: کارگروهی از اصحاب رسانه تشکیل شود تا به مشکلات شهری رسیدگی کنیم.

کاظمی با بیان اینکه عضو شورای آینده نیستم تصریح کرد: شورای چهارم بسیار کار کرده اما خواسته ما فراتر از اینها بوده که به آن نرسیدیم.

وی با بیان اینکه رشت مدت‌هاست که در بین نخستین‌ها قرار ندارد عنوان کرد: موقعی رشت در بین نخستین‌ها قرار می‌گیرد که همه در کنار هم باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: نخستین کارگروهی که تشکیل دادم کارگروه خبرنگاران است و می‌توانیم سیاستگذاری‌هایی انجام دهیم که برای شوراهای آینده مفید باشد.

کاظمی مشکلات ترافیکی رشت را به‌علت انجام پروژه‌های زیربنایی عنوان کرد و گفت: سه جلسه به‌صورت دوستانه برگزار کردم تا مشکلات ترافیکی حل شود.

کارگروه اصحاب رسانه برای حل مشکلات مدیریت شهری در این نشست تشکیل شد و مجید همرنگ و ام البنین فتوحی دو خبرنگار از رسانه های جمعی به‌عنوان دبیر این کارگروه انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت,

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.