تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 - 12:57
کد خبر : 80645

افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویان در رشت

افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویان در رشت

جارستان به نقل از ایسنا_ ۱۰ واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته بسیج در رشت به مددجویان واگذار شد. سرهنگ سیداکبر قاسمی در حاشیه مراسم افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویان در شهرستان رشت، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره سردار سلیمانی، اظهار کرد: در هفته بسیج ۱۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد به

جارستان به نقل از ایسنا_ ۱۰ واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته بسیج در رشت به مددجویان واگذار شد.

سرهنگ سیداکبر قاسمی در حاشیه مراسم افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویان در شهرستان رشت، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره سردار سلیمانی، اظهار کرد: در هفته بسیج ۱۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد به همت سپاه ناحیه مرکزی رشت و بسیج و خیران افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه ۹۵۰ میلیون تومان برای ساخت این ۱۰ واحد هزینه شده است، تصریح کرد: در هفته بسیج امسال بیش از ۵۰۰ برنامه برگزار شد که افتتاح مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بخشی از آن است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت،با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و محرومیت‌زدایی همواره مورد توجه سپاه بوده است، گفت: بخشی از اعتبارات لازم جهت افتتاح این واحدها توسط سپاه پرداخت شده است.

قاسمی افزود: هزینه ساخت هر واحد ۹۵ میلیون تومان است که بخشی توسط کمیته امداد و مابقی نیز توسط سپاه و خیران و بخشداران و دهیاران تامین شد.

وی ضمن قدردانی از کلیه مسئولانی که در ساخت مسکن مددجویان با سپاه همکاری داشتند، خاطرنشان کرد: ساخت ۴۲ واحد مسکن مددجویان بر عهده سپاه ناحیه مرکزی رشت گذاشته شده بود که بیش از ۹۰ درصد از آن افتتاح شده و مابقی آن نیز در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.