تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1395 - 10:28
کد خبر : 8060

دوچرخه سواری همگانی و خانوادگی در پارک دانشجو رشت

دوچرخه سواری همگانی و خانوادگی در پارک دانشجو رشت

جارستان-رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت از راه اندازی دوچرخه سواری همگانی و خانوادگی در شهرستان رشت خبر داد و گفت:این حرکت با همکاری هیئت دوچرخه سواری شهرستان رشت اجرا می شود و در مرحله اول پارک دانشجو رشت بعنوان پایلوت در نظر گرفته شده است. شاه محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه

جارستان-رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت از راه اندازی دوچرخه سواری همگانی و خانوادگی در شهرستان رشت خبر داد و گفت:این حرکت با همکاری هیئت دوچرخه سواری شهرستان رشت اجرا می شود و در مرحله اول پارک دانشجو رشت بعنوان پایلوت در نظر گرفته شده است.

شاه محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، اظهار کرد:هفته تربیت بدنی فرصت خوبی است تا توجه ویژه ای به فعالیت های ورزشی به ویژه در مناطق محروم داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران پارالمپیک در استان و رشت، افزود:ورزشکاران پارالمپیک با موفقیت خود ثابت کردند علی رغم محدودیت های جسمی با تلاش و پشتکار چیزی برای موفقیت کم ندارند.

وی با بیان اینکه رسول آتش افروز و صادق حسنی عضو تیم ملی فوتبال ۷ نفره نایب قهرمان شدند، اضافه کرد:محمدرضا شاددل مربی فوتبال ۵ نفره نابینایان نیز مقام دوم را کسب کردند.

شاه محمدی در ادامه از زحمات رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در کسب افتخارات ورزشکاران پارالمپیک تشکر و قدردانی کرد و گفت: از مسئولین و نمایندگان مجلس می خواهیم با حمایت از جامعه ورزش شرایط تکرار این موفقیت های ملی و بین المللی را فراهم کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت با بیان اینکه ۴۱ هیئت ورزشی در سطح شهرستان رشت متشکل از ۵ بخش کوچصفهان، خمام، سنگر، لشت نشاء و خشکبیجار تشکیل شده است، اضافه کرد: تعداد ۳۱ هیئت ورزشی فعال می باشند.

وی از راه اندازی دوچرخه سواری همگانی و خانوادگی در شهرستان رشت خبر داد و گفت:این حرکت با همکاری هیئت دوچرخه سواری شهرستان رشت اجرا می شود و در مرحله اول پارک دانشجو رشت بعنوان پایلوت در نظر گرفته شده است.

شاه محمدی با اشاره به اجرای پیست دوچرخه سواری در شهرستان رشت برای حرکت منحصربفرد دوچرخه، تاکید کرد:با شهرداری منطقه ۴ مذاکراتی صورت گرفته تا مسیر مجزای برای حرکت دوچرخه سواران طراحی و اجرا شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت با اشاره به پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان بدلیل عدم تخصیص و کمبود اعتبارات یادآور شد:در تلاشیم تا شرایط اتمام پروژه های نیمه کاره با حمایت بخش خصوصی و کمک نمایندگان مجلس فراهم شود.

ایسنا منطقه گیلان،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.