تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399 - 23:40
کد خبر : 80458

کشف مرغ و روغن احتکار شده در تالش

کشف مرغ و روغن احتکار شده در تالش

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار تالش از کشف چند کارتن روغن مایع و جامد احتکار شده و محموله مرغ سهمیه در حین ‌بارگیری برای انتقال به استانی دیگر خبر داد. محمد حسین شاه کویی عصر چهارشنبه اظهار کرد: محموله های مرغ و روغن، امروز در بازرسی ماموران از بازار کشف شد و بازرسان و

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار تالش از کشف چند کارتن روغن مایع و جامد احتکار شده و محموله مرغ سهمیه در حین ‌بارگیری برای انتقال به استانی دیگر خبر داد.

محمد حسین شاه کویی عصر چهارشنبه اظهار کرد: محموله های مرغ و روغن، امروز در بازرسی ماموران از بازار کشف شد و بازرسان و ماموران اصناف و تعزیرات حکومتی بیش از گذشته بر روند توزیع و قیمت کالاها نظارت داشته باشند.

وی افزود: مرغ و روغن کشف شده باید در قفسه فروشگاه ها به قیمت مصوب عرضه شود و محتکران و متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند تا طبق قانون با آنها برخورد شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تالش نیز گفت: مقدار گوشت مرغ کشف شده ۲۸۰ کیلوگرم به ارزش ۵۷ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال بود و برای عامل توزیع خارج از شبکه آن، پرونده‌ تخلف به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات ارجاع داده شد.
مریم آقابابایی افزود: برای جبران کمبود گوشت مرغ و روغن در شهرستان، ۶ تن مرغ با قیمت مصوب و روغن خوراکی نیز با سود کم در فروشگاه های معتبر به فروش می رسد و بازرسان به صورت مستمر بر بازار نظارت دارند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.