تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 20:12
کد خبر : 80278

کارگاه تولید ماسک در آستارا به بهره‌برداری رسید

کارگاه تولید ماسک در آستارا به بهره‌برداری رسید

جارستان به نقل از ایرنا- کارگاه تولید ماسک سه لایه بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولان در آستارا به بهره‌برداری رسید. فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز سه شنبه در آئین افتتاح کارگاه ماسک در مسیر روستای بیجاربین آستارا گفت: این کارگاه با ظرفیت تولید روزانه ۳۰

جارستان به نقل از ایرنا- کارگاه تولید ماسک سه لایه بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و به مناسبت هفته بسیج با حضور مسئولان در آستارا به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز سه شنبه در آئین افتتاح کارگاه ماسک در مسیر روستای بیجاربین آستارا گفت: این کارگاه با ظرفیت تولید روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک و با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده است.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: هر ماسک تولیدی به بهای ۹ هزار ریال و زیر قیمت مصوب در بازار به فروش می رسد و گستره توزیع آن استان گیلان و بخشی از استان تهران است.

بلال خاکپور مدیر این کارگاه هم گفت: در این واحد برای ۳۴ نفر به صورت مستقیم و ۱۶ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده و کارگاه در چهار نوبت فعال است.

وی اظهار کرد: در صورت حمایت مسئولان و اختصاص تسهیلات، امکان تولید کالاهای پزشکی و بهداشتی نظیر پدالکلی، دستکش، لباس پرستاری و سرنگ یک بار مصرف در این واحد وجود دارد.

فرماندار آستارا هم گفت: هیچ کمبودی در تولید ماسک در این شهرستان وجود ندارد و  مردم برای مقابله جدی با ویروس کرونا ماسک بزنند و پروتکل‌ های بهداشتی را رعایت کنند.

عباس صابر ادامه داد: کادر درمانی با سایر مجموعه ‌ها وظایف خود را برای کاهش بیماری و مهار کرونا انجام می ‌دهند و مردم باید بیش از گذشته پایبند مقررات و توصیه‌ های ستاد مقابله با کرونا باشند.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.