تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1399 - 21:27
کد خبر : 80132

ارایه خدمات حمل و نقل عمومی به بیماران کرونایی ممنوع

ارایه خدمات حمل و نقل عمومی به بیماران کرونایی ممنوع

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان : ارایه خدمات حمل و نقل عمومی به بیماران کرونایی یا افراد مشکوک به کرونا در ۲ هفته قرنطینه ممنوع است. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت : طبق ضوابط ستاد پیشگیری و

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان : ارایه خدمات حمل و نقل عمومی به بیماران کرونایی یا افراد مشکوک به کرونا در ۲ هفته قرنطینه ممنوع است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت : طبق ضوابط ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای گیلان، شرکت های حمل و نقل مسافری اعم از اتوبوس ، مینی بوس و سواری های عمومی در ۲ هفته پیش رو از ارائه خدمات حمل و نقلی به بیماران کرونایی و یا افرادی که مشکوک به کرونا باشند، خودداری خواهند کرد.
فریبرز مرادی افزود: شناسایی بیماران و یا مشکوک به کرونا از طریق سامانه اینترانی سروا (serva) که بین وزارت بهداشت و شرکت های حمل و نقل مسافری برقرار است، عملی می شود.
وی گفت : با ارایه شماره کد ملی به سامانه سروا serva, وضعیت سلامت خریدار بلیط از نظر آلودگی به کرونا یا سلامت وی مشخص و در صورت بروز هرگونه علایم مشکوک تا پایان قرنطینه از ارایه خدمات حمل ونقل عمومی به فرد مشکوک خودداری می شود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین از افرادی که قصد دارند با اتوبوس مسافرت کنند خواست، بلیط مورد نظر خود را بطور اینترنتی از شرکت های حمل و نقل تهیه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.