تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 21:10
کد خبر : 79665

اصناف تالش ۶۲۰ بار بازرسی شدند

اصناف تالش ۶۲۰ بار بازرسی شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اتاق اصناف تالش از اعمال ۶۲۰ مورد بازدید و بازرسی از صنوف مختلف و صدور تذکر کتبی به ۲۰۹ واحد متخلف، به منظور الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا خبر داد. علیرضا یوسفی عصر جمعه بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در سطح

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اتاق اصناف تالش از اعمال ۶۲۰ مورد بازدید و بازرسی از صنوف مختلف و صدور تذکر کتبی به ۲۰۹ واحد متخلف، به منظور الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

علیرضا یوسفی عصر جمعه بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا در سطح بازار تاکید کرد و گفت: طی ۶۲۰ بار بازرسی از اصناف از اول شهریور ماه امسال تاکنون، ۲ واحد صنفی نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است.

وی افزود: بازرسی ها به صورت مستمر ادامه دارد و بازرسان متشکل از عوامل فرمانداری، کارشناسان بهداشت و محیط و اداره صنعت معدن تجارت در راستای ارتقای سطح بهداشت، با واحدهای متخلف برخورد می کنند.

یوسفی گفت: تاکنون دستورالعمل تعطیلی بازار تالش اعلام نشده و در صورت اعلام تعطیلی از روز شنبه، به مردم و صاحبان مشاغل اعلام خواهد شد و تمام تلاش خود را جهت رعایت بهداشت و مبارزه با کرونا به کار خواهیم گرفت.

او افزود: در صورت اعمال محدویت های جدید از اول آذر، نظارت برای آن دسته از مشاغل که فعالیت دارند ادامه خواهد داشت و برخورد با اصناف متخلف، در مرحله اول به صورت تذکر و اخطار کتبی و در صورت تکرار تخلف، جریمه نقدی و پلمب خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف تالش ادامه داد: بیش از ۹ هزار واحد تجاری در این شهرستان فعال است و به ۷۰۰ واحد تجاری فاقد پروانه کسب، اخطار دریافت پروانه داده ایم و در صورت بی توجهی، پلمب خواهند شد.

شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار مقابله با آن، رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک در بیرون از خانه، ضدعفونی معابر و پرهیز از حضور در اجتماعات است.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.