تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1399 - 12:15
کد خبر : 79620

بررسی قانون «مهریه» در کمیسیون قضایی مجلس

بررسی قانون «مهریه» در کمیسیون قضایی مجلس

جارستان به نقل از فارس؛ سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز قانون مهریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در

جارستان به نقل از فارس؛ سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز قانون مهریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز قانون مهریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات تخصصی راجع به آن اخذ شد اما در نهایت به دلیل وارد دانستن ایراداتی به آن، طرح برای بررسی بیشتر و رفع ایرادات و اشکالات مجدد به کارگروه تخصصی ارجاع شد.

وی افزود: در ادامه جلسه لایحه اصلاح قانون چک که پیش از این کلیات آن در کمیسیون به تصویب رسیده بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما مصوبه‌ای در پی نداشت.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: این لایحه به دنبال آن است تا با اعمال محدودیت‌هایی در بحث صدور چک به مقابله به پولشویی بپردازد و هدف از آن ایجاد شفافیت در حوزه مسائل بانکی است.

دلخوش خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه لایحه اصلاح قانون مورد رسیدگی قرار گرفت و ۱۰ ماده آن که عموما مربوط به تشکیل مجامع عادی، فوق‌العاده و… بود به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.