تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 20:50
کد خبر : 79580

برای دومین سال پیاپی روابط عمومی آبفای گیلان در جشنواره ارزیابی عملکرد وزارت نیرو حائز رتبه شد

برای دومین سال پیاپی روابط عمومی آبفای گیلان در جشنواره ارزیابی عملکرد وزارت نیرو حائز رتبه شد

جارستان: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان برای دومین سال متوالی در جشنواره ارزیابی عملکرد وزارت نیرو به رتبه سوم در رشته فرهنگ سازی و آموزش همگانی دست یافت. به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، طی جلسه ویدئوکنفرانسی با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو و

جارستان: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان برای دومین سال متوالی در جشنواره ارزیابی عملکرد وزارت نیرو به رتبه سوم در رشته فرهنگ سازی و آموزش همگانی دست یافت.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، طی جلسه ویدئوکنفرانسی با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو و مدیران عامل صنعت آب و برق کشور، از برگزیدگان دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق تقدیر شد.

بنا به این گزارش در دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق، آثار ارسالی از ۱۳۲ شرکت در سطح وزارت نیرو در ۱۴ بخش مورد ارزیابی قرار گرفت که دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در رشته فرهنگ سازی و آموزش همگانی مقام سوم را کسب نمود.

گفتنی است، لوح تقدیر و تندیس دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور از سوی مدیران عامل هر شرکت بصورت همزمان پس از معرفی برگزیدگان این جشنواره از سوی وزارت نیرو در جلسه ویدئوکنفرانسی اهداء شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.