تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 20:25
کد خبر : 79566

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : ۳۰۷۰ رمز عملیات جدید تامین اجتماعی برای فتح قله های رفیع خدمتگزاری

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : ۳۰۷۰ رمز عملیات جدید تامین اجتماعی برای فتح قله های رفیع خدمتگزاری

جارستان: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با نماینده مردم شهرستان لنگرود ، طرح نوین سازمان در زمینه توسعه خدمات دیجیتالی را تشریح نمود. به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، دکتر محمدنژاد نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود ضمن حضور در اداره کل استان ، طی نشستی با مدیرکل به بحث

جارستان: مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با نماینده مردم شهرستان لنگرود ، طرح نوین سازمان در زمینه توسعه خدمات دیجیتالی را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، دکتر محمدنژاد نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود ضمن حضور در اداره کل استان ، طی نشستی با مدیرکل به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات مختلف کاری پرداختند .

علی حسین نژاد در این نشست با اشاره به اقدامات ارزشمند سازمان در جریان شیوع کرونا و تمهیدات اتخاذ شده در زمینه کاهش مراجعات ، توسعه خدمات غیرحضوری را از برنامه های اصلی تامین اجتماعی در سالهای اخیر برشمرده و افزود : اجرای طرح ۳۰۷۰ از هفته گذشته جلوه ای دیگر از اراده و رویکرد تدوین شده برای افزایش رضایتمندی و پاسخگوئی بهتر به مخاطبان در راستای گسترش خدمات الکترونیکی میباشد .

وی ضمن ارائه برخی آمارهای استانی اظهار داشت : در این طرح که با شعار دوشنبه های دیجیتالی کار خود را آغاز نمود طی هر هفته تا بهمن ماه تعدادی از خدمات تامین اجتماعی در بستر اینترنت و بصورت کاملاً غیرحضوری و سامانه ای صورت میگیرد تا با تحقق ۳۰ خدمت غیرحضوری به کاهش ۷۰ میلیون مراجعه در سال دست یابیم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در واقع میتوان ادعا نمود که ۳۰۷۰ رمز عملیات جدید تامین اجتماعی برای فتح قله های رفیع خدمتگزاری و جلب رضایتمندی شرکای سازمان و همسو با چشم انداز تعریف شده برای ارائه خدمات هوشمند و به هنگام به ذینفعان است اذعان داشت : امیدواریم با حمایت خوب نمایندگان بتوانیم با وضع قوانین مناسب و اصلاحات لازم و دریافت مطالبات معوق از دولت در تقویت بیشتر منابع درآمدی و ارائه بهتر و مطلوبتر خدمات گام برداریم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.