تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 14:30
کد خبر : 79528

معاون استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید بیان داشت؛ اجرای قانون به نفع تولید و اشتغال، باید سرلوحه مدیران باشد

معاون استاندار گیلان در کارگروه رفع موانع تولید بیان داشت؛ اجرای قانون به نفع تولید و اشتغال، باید سرلوحه مدیران باشد

جارستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد: اجرای قانون به نفع تولید و اشتغال، باید سرلوحه مدیران باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ آرش فرزام صفت در این جلسه اظهار داشت: انتظار رفتار غیر قانونی از مدیران نداریم، اما باید در اجرای قانون به موضوع

جارستان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکید کرد: اجرای قانون به نفع تولید و اشتغال، باید سرلوحه مدیران باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ آرش فرزام صفت در این جلسه اظهار داشت: انتظار رفتار غیر قانونی از مدیران نداریم، اما باید در اجرای قانون به موضوع حفظ تولید و تداوم اشتغال  توجه کافی شود.

معاون استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در شرایط امروز که تولید با مشکلاتی عدیده مواجه است، مدیران باید با دلسوزی و پشتکار، رافع مشکلات باشند.

وی با یادآوری راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری گیلان با هدف رسیدگی فوری به مشکلات واحدهای تولیدی ، ادامه داد: برای نیل به این هدف نمایندگان دستگاه‌های اجرایی باید تام‌الاختیار باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی را برای ایجاد اشتغال و حفظ تولید مهم خواند و تأکید کرد: فعال‌سازی واحدهای غیرفعال و تحت تملک بانک ها اصلی ترین انتظار از مدیران است.

در این جلسه ضمن بررسی مشکلات سه واحد تولیدی استان، شماری از کارآفرین برگزیده استان نیز تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.