تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 10:48
کد خبر : 78212

دنیا مالی تاکید کرد: رفع معضل تامین نیروی انسانی بیمارستان انزلی ضروری است

دنیا مالی تاکید کرد: رفع معضل تامین نیروی انسانی بیمارستان انزلی ضروری است

جارستان؛ نماینده مردم انزلی در مجلس بابیان اینکه رفع معضل تامین نیروی انسانی بیمارستان انزلی ضروری است،گفت: حادثه خیز بودن جاده های این شهر نیاز به استقرار پایگاه انتقال خون انکال را ضروری می‌کند. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد دنیامالی در جلسه بررسی مشکلات بخش بهداشت و درمان انزلی با بیان اینکه انزلی در

جارستان؛ نماینده مردم انزلی در مجلس بابیان اینکه رفع معضل تامین نیروی انسانی بیمارستان انزلی ضروری است،گفت: حادثه خیز بودن جاده های این شهر نیاز به استقرار پایگاه انتقال خون انکال را ضروری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد دنیامالی در جلسه بررسی مشکلات بخش بهداشت و درمان انزلی با بیان اینکه انزلی در شاخص های عمومی بهداشت و درمان در بین واحد های مختلف استان دارای رکورد است، اظهارکرد: شهرستان بندرانزلی در این زمینه می تواند به صورت پایلوت عمل کند. انزلی علی رغم همه تهدیداتی که به دلیل ویروس کرونا متحمل شده، توانسته است کاستی های حوزه بهداشت و درمان را شناسایی و برای رفع نواقص در این بخش اقدام کند.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیمارستان انزلی برای تامین نیروی انسانی خود از قبیل پزشک، پزشک متخصص، پرستار و نیروی خدماتی با مشکل روبرو است و از همین رو حادثه خیز بودن جاده های این شهر نیاز به استقرار پایگاه انتقال خون انکال را ضروری می کندو این امر با عنایت ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان میسر خواهد بود.

وی همچنین بر استفاده از نیروی متخصص بومی و پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه پردیس تاکید کرد.

احمد دنیا مالی در نشست بررسی مسائل حوزه بهداشت و درمان این شهرستان با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد : بندر انزلی علی رغم همه تهدیداتی که به دلیل ویروس کرونا متحمل شد توانست کاستی های حوزه بهداشت و درمان را شناسایی کند و برای رفع این نواقص گامهای مهمی بردارد.

وی ادامه داد: انزلی از شهرستان های حادثه خیز تلقی می شود و تصادفات جاده ای بسیاری را تجربه می کند به همین منظور نیازمند استقرار پایگاه انتقال خون است و این امر نیازمند توجه و عنایت ویژه از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

وی پروسه تامین منابع مالی در حوزه بیمارستانی را روندی طولانی اعلام کرد و افزود: طولانی بودن این روند موجب بدهکاری و انباشتگی در مسائل مالی می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.