تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 17:31
کد خبر : 78024

هیچ دیداری از هفته اول فوتبال لیگ دسته اول در گیلان برگزار نمی شود

هیچ دیداری از هفته اول فوتبال لیگ دسته اول در گیلان برگزار نمی شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : هیچ دیداری از هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در گیلان برگزار نمی شود. علیرضا وهابی روز شنبه اظهار داشت: رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور قرعه کشی شد اما در هفته اول این مسابقات هیچ دیداری

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : هیچ دیداری از هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در گیلان برگزار نمی شود.

علیرضا وهابی روز شنبه اظهار داشت: رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور قرعه کشی شد اما در هفته اول این مسابقات هیچ دیداری در گیلان برگزار نمی شود.

وی افزود: طبق قرعه کشی انجام شده در هفته اول این مسابقات ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی میزبان تیم فوتبال قشقایی شیراز است اما به دلیل محرومیت تیم ملوان از برگزاری یک دیدار خانگی، این بازی باید در یکی از استان های همجوار برگزار شود.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری آستارا دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول کشور نیز در هفته اول این مسابقات میهمان است و باید در بوشهر رو در روی تیم شاهین شهرداری بوشهر قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: تیم فوتبال چوکا تالش نیز که به رقابت های لیگ دسته اول صعود کرده باید در هفته اول این مسابقات به مصاف تیم کارون اروندخرمشهر برود که البته هنوز انجام این بازی مشخص نیست.

وهابی بیان کرد: متاسفانه امتیاز لیگ دسته اولی داماش به کارون اروند خرمشهر بازگشته اما هنوز داماشی ها امیدوارند که این امتیاز را دوباره بازپس بگیرند و در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور یابند.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه باشگاه داماش گیلان نتوانست مبلغ انتقال امتیاز لیگ دسته اولی کارون اروند خرمشهر را پرداخت کند، این امتیاز به تیم خرمشهری مسترد شد و هم اینک مسئولان این باشگاه در صدد انتقال امتیاز تیم خود به تیم دیگری هستند که امیدواریم این امتیاز در اختیار داماش قرار گیرد.

وهابی اظهار کرد: اگر داماشی ها بتوانند این امتیاز را دوباره بازپس بگیرند در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول کشور میزبان تیم چوکا تالش خواهند بود و اولین دربی گیلان را در رقابت های لیگ دسته اول شاهد خواهیم بود اما اگر امتیاز کارون اروند خرشمهر به تیم دیگری واگذار شود، متاسفانه تیم داماش نمی تواند در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد و در هفته اول این مسابقات تیم چوکا تالش باید در یک بازی خارج از خانه به مصاف حریف خود برود.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به لیگ برتر صعود می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.