تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 - 18:49
کد خبر : 77941

نماینده بندر انزلی در مجلس : باید شرایط حضور سرمایه گذاران را تسهیل کنیم

نماینده بندر انزلی در مجلس : باید شرایط حضور سرمایه گذاران را تسهیل کنیم

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت : این شهرستان ظرفیت های قابل توجهی برای حضور سرمایه گذاران دارد و فراهم کردن شرایط برای فعالیت سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی ، گردشگری و غیره توسعه قابل توجهی برای شهرستان و استان در بر خواهد داشت. احمد دنیا

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت : این شهرستان ظرفیت های قابل توجهی برای حضور سرمایه گذاران دارد و فراهم کردن شرایط برای فعالیت سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی ، گردشگری و غیره توسعه قابل توجهی برای شهرستان و استان در بر خواهد داشت.

احمد دنیا مالی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود : در حال حاضر سرمایه گذار خارجی وجود دارد اما سیستم بانکی معمول دنیا اجازه انتقال پول به داخل کشور را نمی دهد و ما باید شرایط رابه گونه ای برای حضور سرمایه گذاران داخلی مهیا کنیم .
وی با اشاره به احداث اولین شهرک گلخانه‌ای گونه های رزبری و بلک بری در انزلی گفت : آب و هوای این منطقه برای پرورش این گونه ها مساعد بوده و هم اکنون دو سرمایه گذار در زمینی به وسعت ۴۱ هکتار اقدام به تاسیس این گلخانه ها کرده اند و محصولات آن صادر خواهد شد .
وی با بیان اینکه درصدد جذب سرمایه‌گذار در حوزه‌هایی از قبیل کشاورزی هستیم ، افزود : موقعیت جغرافیایی انزلی موجب شده این شهرستان اراضی کشاورزی کمی داشته باشد که این مشکل را می توان با نظرات کارشناسان رفع کرد تا استفاده بهینه ای از اراضی کشاورزی شود .
دنیامالی در ادامه اظهار داشت : بدنبال کالبد شکافی گذشته نیستم ، برخلاف ادعای برخی این مشکلات همواره وجود داشته ولی گروهی انتظار دارند در این مدت شش ماهه مجلس یازدهم این چالش ها را کاملا رفع کند .

وی تصریح کرد:افزایش حریم تالاب انزلی که توسط وزارت نیرو انجام شده روستائیان و صیادان انزلی را با مشکل مواجه کرده است و ما در حال یافتن راهی برای برون رفت از این مشکل هستیم .
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در ادامه با اشاره به مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : نمایندگان مجلس در حوزه وضع قوانین نشان دادند که توجه جدی به اقتصاد خانواده ها دارند .
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش قیمت کالاها هم تصریح کرد : چرا باید در کشور کالا باشد اما گران به دست مردم برسد ، نمایندگان در این حوزه هماهنگ شدند که با حضور بیشتر در حوزه های نمایندگی خود و کمک به دولت نظارت دقیق تری بر شرایط داشته باشند تا این فشارها تقلیل یابد و فضای بهتری در کسب و کار و اشتغال ایجاد شود .
وی خاطر نشان کرد : باید پایه پولی کشور را کنترل کنیم و در این راستا نشست هایی با مدیران اقتصادی کشوراز جمله وزیر اقتصاد و بانک مرکزی برگزار شده و ما بدنبال ارتقاء و ثبات در شاخص بورس هستیم تا نگرانی مردم در این زمینه برطرف شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.