تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 - 16:42
کد خبر : 77934

انجام ۶۰۰ مورد تست کرونا در رضوانشهر

انجام ۶۰۰ مورد تست کرونا در رضوانشهر

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۶۰۰ مورد تست کرونا در سطح این شهرستان انجام شده است. دکتر فردین حق پرست پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تعداد ۳ مرکز در سطح این شهرستان واقع در مراکز درمانی رضوانشهر، پره

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۶۰۰ مورد تست کرونا در سطح این شهرستان انجام شده است.

دکتر فردین حق پرست پنجشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تعداد ۳ مرکز در سطح این شهرستان واقع در مراکز درمانی رضوانشهر، پره سر و بیمارستان شهدا و بصورت رایگان، با معرفی پزشک مربوطه برای انجام تست از بیماران فعال می باشد.

وی بیان کرد: برای انجام این تست، لازم نیست که همه مردم به این مراکز مراجعه کنند و تنها خواسته ما از مردم عزیز رعایت دستورالعمل ها و کاهش رفت و آمد در سطح شهر و مراکز شلوغ می باشد.

ایشان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون ۶۰۰ مورد تست کرونا از مردم این شهرستان بعمل آمده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر با اشاره به همکاری خوب مردم در مرحله اول طرح مقابله با ویروس کرونا گفت: بیش از ۹۸ درصد از جمعیت این شهرستان در طرح ملی غربالگری کرونا پایش شدند و با موفقیت به اتمام رسید.

وی بیان کرد: هم اکنون تمامی مراکز و فروشگاه های بزرگ و شلوغ سطح شهر را تحت مراقبت داریم و و تست کرونا نیز بصورت مرتب انجام می شود که ۲ روز پس از انجام آزمایشات مربوطه، نتایج آن اعلام می شود.

دکتر حق پرست گفت: هم اکنون پروتکل‌های بهداشتی در ادارت رعایت می‌شود و رعایت پوشش ماسک نیز در بین مردم بیش از ۸۰ درصد است و همچنان این خطر بزرگ سلامت ما را هدف گرفته است و باید مراقب باشیم.

وی بیان کرد: از همه امکانات موجود و بستر های لازم برای امر آموزش و انتقال پیام های بهداشتی استفاده خواهیم کرد و برای سلامت مردم و شهروندان عزیز از هیچ تلاشی فرو گزار نمی کنیم.

شهرستان رضوانشهر و پره سر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.