تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 - 15:39
کد خبر : 77930

امام جمعه رشت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند

امام جمعه رشت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت گفت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: کشوری که داعیه حقوق بشر دارد، خودش حتی حقوق ملتش را رعایت نمی کند و در انتخابات جاری ریاست جمهوری این

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت گفت: آمریکا حقوق ملتش را رعایت نمی کند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: کشوری که داعیه حقوق بشر دارد، خودش حتی حقوق ملتش را رعایت نمی کند و در انتخابات جاری ریاست جمهوری این کشور نیز شاهدیم که هر دو کاندیدا نسبت به نحوه انتخابات معترض و معتقد به تقلب هستند.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با سیستم الکترال کالج انجام می شود که در آن رای مردم نادیده گرفته می شود چون در هر ایالتی که فردی بیشتر رای بیاورد، رای کاندید دیگر محاسبه نمی شود و در دوره گذشته نیز هیلاری کلینتون چند میلیون رای بیشتر داشت اما ترامپ انتخاب شد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: هم اینک نیز در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وحشی ترین عملیات دولت علیه ملت در این کشور در حال شکل گیری است و هم اینک نیز این امر نشان می هد که آمریکا در شرایط افول قرار دارد و از طرف دیگر انتخابات این کشور هیچ نقشی نیز برای ما ندارد.

وی در ادامه به حمله سایبری رژیم صهیونیستی به یکی از استان های کشور اشاره و اضافه کرد: چندی پیش رژیم غاصب صهیونیستی به یکی از استان های ما حمله سایبری کرد اما به فرمایش مقام معظم رهبری دوره ی بزن و در رو تمام شده و همه قدرتهای سلطه گر فهمیده اند که با ملت ایران نمی توانند به زبان زور حرف بزنند.

امام جمعه رشت بیان کرد: در نقطه مقابل نیز ، جمهوری اسلامی آرام ننشست و جوانان ما دو مرکز رژیم غاصب را تهدید سایبری کردند که این امر باعث شد تا مشکلات و اختلالاتی در حوزه های برق و آب شیرین کن این رژیم غاصب به وجود بیاید.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: هم اینک نیز با درایت و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری، با علم و توان جوانان و به پاس خون شهدا به جایگاهی رسیده ایم که می توانیم با موشک های دوربرد خود دورترین سایت های موشکی دشمنان را مورد هدف قرار دهیم و امروزه ایران اسلامی خواب دشمنان را به کابوس تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه گیلان در ادامه با انتقاد از آمار بالای مرگ و میر بیماری کرونا گفت: متاسفانه آمار مبتلایان و میزان مرگ و میر بیماری کرونا در ایران بسیار زیاد شده که این امر جای نگرانی دارد و این در حالی است که رعایت کردن و پیشگیری از آن بیماری در دست خود ما می باشد و هر کسی که به فکر سلامتی خود و خانواده اش است باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کند تا این بیماری ریشه کن شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.