تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1399 - 22:42
کد خبر : 77850

واردات بیش از ۵هزار تُن روغن خام به کشور

واردات بیش از ۵هزار تُن روغن خام به کشور

جارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ بیش از ۵هزار تُن روغن خام از طریق مجتمع بندری کاسپین با پهلوگیری پنجاه و چهارمین کشتی در سال جاری وارد کشور شد. معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد تجاری – صنعتی بندر انزلی گفت: با ورود این کشتی به مجتمع بندری کاسپین، که حامل

جارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ بیش از ۵هزار تُن روغن خام از طریق مجتمع بندری کاسپین با پهلوگیری پنجاه و چهارمین کشتی در سال جاری وارد کشور شد.

معاون امور بندری و حوزه خزر منطقه آزاد تجاری – صنعتی بندر انزلی گفت: با ورود این کشتی به مجتمع بندری کاسپین، که حامل ۵هزار و ۳۶تُن روغن خام مورد استفاده در تولید روغن خوراکی آفتاب گردان است، میزان روغن وارد شده به کشور در ۷ ماه گذشته از مرز ۱۲۴ هزار تن گذشت.

رحیم شوقی افزود: از تیر سال۹۷ اسکله دلفین منطقه آزاد تجاری – صنعتی بندر انزلی با هدف واردات روغن خام احداث و تاکنون ۵۴فروند کشتی حامل روغن در مجموع با ۲۷۰هزار تُن روغن در این اسکله پهلو گرفته اند.

وی گفت: تأمین کالاهای اساسی از طریق تقویت و افزایش حمل و نقل در مسیر کریدورهای بین المللی عبوری از طریق منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از اولویتهای کاری، در کنار تسهیل و توسعه صادرات کشور، دستور کار این سازمان است و یک سال گذشته با بهره گیری از توان بخش خصوصی در ایجاد زیرساختهای لازم همچون اسکله دلفین و دیگر امکانات مورد نیاز خدمات بندری و مخازن سوخت و انبارداری فرآهم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.