تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 14:00
کد خبر : 77515

سفر کاروان سرمایه‌گذاری “۱۰۰ استارت” آپ به گیلان

سفر کاروان سرمایه‌گذاری “۱۰۰ استارت” آپ به گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ کاروان سرمایه گذاری “۱۰۰ استارتاپ” در هفته ششم این برنامه در رویدادی مجازی به بررسی استارتاپ های گیلان توسط داوران و سرمایه گذاران کشوری می پردازد. به گزارش روابط‌ عمومی این رویداد ،«۱۰۰ استارتاپ» برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتابدهی غیرمتمرکز است که هر سال روی ۱۰۰ استارتاپ مرحله‌ی بذری تا

جارستان به نقل از ایرنا؛ کاروان سرمایه گذاری “۱۰۰ استارتاپ” در هفته ششم این برنامه در رویدادی مجازی به بررسی استارتاپ های گیلان توسط داوران و سرمایه گذاران کشوری می پردازد.

به گزارش روابط‌ عمومی این رویداد ،«۱۰۰ استارتاپ» برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتابدهی غیرمتمرکز است که هر سال روی ۱۰۰ استارتاپ مرحله‌ی بذری تا ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند. این نهاد با همکاری شبکه‌ای از راهبران نام‌آشنای زیست‌بوم کارآفرینی، شتابدهنده‌های همکار و نهادهای خصوصی و دولتی تلاش می‌کند فرایند شتاب‌گیری این استارتاپ‌ها را پیگیری و تسهیل کند. «۱۰۰ استارتاپ» تلاش می‌کند علاوه بر کمک به تازگی و پویایی زیست‌بوم کارآفرینی نوآورانه، فرصت‌های بهتری برای استارتاپ‌هایی با راه‌حل‌های فناورانه و محصول‌محور فراهم کند.

تیم های استارتاپی گیلان تا دوشنبه دوازدهم آبان ماه برای ارسال طرح فرصت دارند.

کاروان سرمایه‌گذاری ۱۰۰ استارتاپ هر هفته به یک استان سفر می‌کند تا با تمرکز بر استارتاپ‌های هر استان‌ بتواند بیش از پیش به پیشرفت اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور کمک کند. در رویدادهای پیشین ۱۱ تیم از استان‌های فارس، خراسان‌رضوی، خوزستان، قزوین و تهران برای سرمایه‌گذاری انتخاب شده‌اند. این رویداد توسط ۱۰۰ استارتاپ و با همکاری پارک علم و فناوری گیلان، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان برگزار می‌شود، همچنین در این رویداد نماینده شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران ملی از جمله ۱۰۰ استارتاپ، خانه نوآوری، صندوق سرمایه‌گذاری اجوتک و صندوق سرمایه‌گذاری شناسا نیز به منظور سرمایه گذاری مشترک بر روی استارتاپ‌ها حضور دارند.

این رویداد پنج شنبه ۱۵ آبان برگزار خواهد شد و تیم‌های استارتاپی استان گیلان تا روز دوشنبه ۱۲ آبان مهلت دارند تا طرح‌های خود را از طریق سایت www.100startups.ir ثبت و ارسال کنند. اگر بنا هر دلیلی تیم‌های استارتاپی استان نتوانند در رویداد سرمایه گذاری استان خود شرکت کنند؛ می‌توانند خود را در ابتدای هر ماه برای رویدادهای کشوری آماده نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.