تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 - 15:05
کد خبر : 77264

امام جمعه رشت: وضعیت سخت معیشتی همچون کرونا مردم را می آزارد

امام جمعه رشت: وضعیت سخت معیشتی همچون کرونا مردم را می آزارد

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز وضعیت سخت معیشتی، همچون کرونا مردم را می آزارد از دستگاه های نظارتی خواست بر دقت و شدت نظارت و بازرسی بیافزایند. آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز وضعیت سخت معیشتی، همچون کرونا مردم را می آزارد از دستگاه های نظارتی خواست بر دقت و شدت نظارت و بازرسی بیافزایند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت، با انتقاد از کمبود اقلامی چون روغن ، از کاسبان، بازاریان و تاجران خواست مردم را با احتکار نیازارند.
وی خطاب به مسئولان و کارکنان ارگان های نظارتی استان متذکر شد :نظارت ها کم است بازار را کنترل کنید ؛سختی معیشت حتی به توانگران به لحاظ روانی آسیب می زند چه برسد به مردمی که با فقر دست و پنجه نرم می کنند.
وی با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی باید عزیز باشد بیان کرد: فاسدهای این جامعه و سرمایه داران بی درد آتش بیار این وضعیت معیشتی در جامعه هستند.
خطیب جمعه گیلان تاکید کرد: مدیران باید از دو ویژگی مدیر بودن و امین بودن برخوردار باشند اما متاسفانه گاه پیش می آید که مدیریت بر اساس وابستگی به یک باند و گروه واگذار می شود .
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رخدادهای اخیر فرانسه در پی اهانت به پیامبر اکرم (ص) ، موضع گیری رئیس جمهوری این کشور در این خصوص را نابخردانه و انتحاری توصیف کرد.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد : توهین کنندگان به پیامبر اسلام (ص) ملعون هستند و دولت فرانسه با این حرکات خام و ناپخته خود به زودی سقوط خواهد کرد .
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در پایان ۱۳ آبان روز دانش آموز و سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را گرامی داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.