تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آبان 1399 - 10:01
کد خبر : 77201

ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب در بندرکیاشهر به بهره برداری رسید

ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب در بندرکیاشهر به بهره برداری رسید

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس اداره آب و فاضلاب آستانه اشرفیه از بهره برداری ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب تصفیه روستای صفرابسته بخش بندرکیاشهر از توابع این شهرستان خبر داد. سید فخرالدین حزنی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ماده

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس اداره آب و فاضلاب آستانه اشرفیه از بهره برداری ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب تصفیه روستای صفرابسته بخش بندرکیاشهر از توابع این شهرستان خبر داد.

سید فخرالدین حزنی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ماده ۱۱ هزینه شده افزود: مدت اجرای این طرح سه ماه بوده و با عملیاتی شدن آن ۱۹ هزار نفر از جمعیت روستایی در ۲۲ روستای این شهرستان بهره مند شده اند.

وی در ادامه توسعه شبکه های آبرسانی در این شهرستان را ضروری عنوان و اظهار کرد: کلیه روستاهای این شهرستان از نعمت آب برخوردارند .

حزنی یادآور شد:هم اکنون ۲۴ هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی و ۲۸ هزار مشترک شهری تحت پوشش اداره آب و فاضلاب آستانه اشرفیهقرار دارند.

در آیین افتتاح این طرح حمید رضایی فرماندار آستانه اشرفیه، سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان و جمعی از مسئولان سایر ادارات شهرستان حضور داشتند.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستاست و با حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی در شرق گیلان واقع می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.