تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1399 - 11:26
کد خبر : 77150

بازداشت کارمند بیمارستان متهم به خاموش کردن عمدی دستگاه اکسیژن و مرگ ۳ بیمار کرونایی

بازداشت کارمند بیمارستان متهم به خاموش کردن عمدی دستگاه اکسیژن و مرگ ۳ بیمار کرونایی

جارستان به نقل از همشهری؛ یکی از پرسنل بیمارستانی در تهران متهم به دستکاری دستگاه اکسیژن و در نتیجه مرگ ۳ بیمار کرونایی شده است. نماینده حقوقی این بیمارستان که در دادسرای جنایی تهران از این کارمند شکایت کرده، گفته: آن شب جوانی به نام حسن، شیفت و مسئول کنترل دستگاه‌های اکسیژن بود که پرستاران

جارستان به نقل از همشهری؛ یکی از پرسنل بیمارستانی در تهران متهم به دستکاری دستگاه اکسیژن و در نتیجه مرگ ۳ بیمار کرونایی شده است.

نماینده حقوقی این بیمارستان که در دادسرای جنایی تهران از این کارمند شکایت کرده، گفته: آن شب جوانی به نام حسن، شیفت و مسئول کنترل دستگاه‌های اکسیژن بود که پرستاران بخش مراقبت‌های وی‍ژه می‌گویند به او زنگ زده و گفته بودند که دستگاه دچار مشکل شده و به بیماران بدحال خدمات نمی دهد.

وی نیز پس از تماس پرستاران خودش را به بخش مراقبت‌های ویژه رسانده و اعلام کرده بود دستگاه‌ها را بررسی کرده و مشکلی وجود ندارد. با این حال، پس از انجام بررسی‌ها مشخص شد که یکی از دستگاه‌های اکسیژن خاموش شده و ما احتمال می‌دهیم حسن، مسئول شیفت شب حادثه، تعمدی دستگاه اکسیژن را خاموش کرده و مسبب مرگ ۳ بیمار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.