تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1399 - 20:49
کد خبر : 76752

یک مجتمع دولتی در رشت به دلیل نقض استاندارد جریمه شد

یک مجتمع دولتی در رشت به دلیل نقض استاندارد جریمه شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل استاندارد گیلان از جریمه ۷۲۰ میلیون ریالی یک مجتمع دولتی بدلیل نقض استاندارد اجباری در شهرستان رشت خبر داد. داریوش اشکانی پور پنجشنبه شب اظهار داشت: بدنبال استقرار و بهره برداری از تجهیزات تفریحی و بازی فاقد تاییدیه استاندارد در یک مجموعه فرهنگی تفریحی دولت در شهرستان رشت از

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل استاندارد گیلان از جریمه ۷۲۰ میلیون ریالی یک مجتمع دولتی بدلیل نقض استاندارد اجباری در شهرستان رشت خبر داد.

داریوش اشکانی پور پنجشنبه شب اظهار داشت: بدنبال استقرار و بهره برداری از تجهیزات تفریحی و بازی فاقد تاییدیه استاندارد در یک مجموعه فرهنگی تفریحی دولت در شهرستان رشت از سوی اداره کل استاندارد استان علیه این مجموعه در دادگاه عمومی بخش مربوطه اعلام جرم شد.

وی تصریح کرد: در نهایت از سوی دادگاه رسیدگی کننده محکومیت این مجتمع دولتی به پرداخت ۷۲۰ میلیون ریال جزای نقدی و دوسال حبس تعزیری تعلیقی برای مدیر مرکز صادر شد.

اشکانی پور اظهار داشت: شهروندان در صورت داشتن هرگونه نارضایتی و شکایت از نبود کیفیت محصولات و خدمات به دلیل نقض مقررات استاندارد بویژه استانداردهای اجباری مراتب را جهت رسیدگی با سامانه ۱۵۱۷ تماس بگیرند.

مدیرکل استاندارد گیلان خاطر نشان کرد: استاندارد ها حداقل کیفیت را تعریف کرده اند و خط قرمز ما کیفیت محصولات و خدمات رعایت استاندارد ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.