تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 - 11:23
کد خبر : 76488

۵۹۹ کانون جوانان جمعیت هلال احمر در گیلان راه اندازی شد

۵۹۹ کانون جوانان جمعیت هلال احمر در گیلان راه اندازی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل هلال احمر گیلان از راه اندازی و فعالیت ۵۹۹ کانون جوانان جمعیت در استان خبر داد و گفت : اعضای کانون جوانان در شاخه های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، شاخه آزاد، طلاب و روستایی سازماندهی و فعالیت می کنند. سیاوس غلامی روز سه شنبه با بیان بیان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل هلال احمر گیلان از راه اندازی و فعالیت ۵۹۹ کانون جوانان جمعیت در استان خبر داد و گفت : اعضای کانون جوانان در شاخه های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، شاخه آزاد، طلاب و روستایی سازماندهی و فعالیت می کنند.

سیاوس غلامی روز سه شنبه با بیان بیان اینکه حوزه جوانان گذرگاه ورودی به جمعیت هلال‌احمر است، افزود: توسعه مشارکت جوانان در تصمیم گیری‌ها و فعالیت‌های مربوط به خودشان و تربیت و آموزش آنها در انجام خدمات امدادی و عام‌المنفعه از مهمترین اهداف حوزه جوانان هلال احمر است.

وی عنوان کرد : با جذب جمعیت سنین ۶ تا ۳۵ سال، آن ها برای انجام ماموریت های امدادی، اجتماعی و عام المنفعه در کانون های مختلف سازماندهی می شوند.

وی اظهار داشت: جوانان نقش مهم و پررنگی در برنامه های جمعیت هلال احمر دارند و می توانند با طی آموزش های مختلف و ورود به عرصه امداد و نجات موجب تقویت این حوزه شده و زمینه ارائه خدمات بهتر به مردم را فراهم سازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: یکی از مسائل مهم و اساسی در این حوزه فراگیری روزآمد آموزه های امدادی و ایجاد نظم و ترتیب در کارها و فعالیت های هلال احمر است که می تواند باعث تسهیل در ارائه خدمت به مردم شود.

وی با تشریح بخشی از اقدامات توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر گیلان گفت : تولید و توزیع رایگان ماسک بین مردم در ایام شیوع کرونا، اجرای طرح نذر سلامت خادمان حسینی، اجرای طرح استانی نذر دانش و برگزاری مراسم تحلیف جوانان به عنوان امدادگران” با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی” از جمله اقدامات حوزه جوانان جمعیت هلال احمر گیلان در نیمه نخست امسال است.

این مسئول با اشاره به تحلیف ۶۷۰ جوان گیلانی به عنوان امدادگر توضیح داد : جوانان جمعیت هلال احمر گیلان پس از گذراندن دوره‌های آموزش تخصصی امداد و نجات به عنوان امدادگر برای پوشش امدادی حوادث با حوزه معاونت امداد و نجات به صورت داوطلبانه همکاری خواهند کرد.

سیاوش غلامی با اشاره به ظرفیت و توانمندی جوانان استان گیلان یادآور شد: استفاده از این نیروها علاوه بر ارتقای سطح کیفیت امدادرسانی، موجب می‌شود که حوزه امداد و نجات در پوشش‌های امدادی موثرتر عمل کند.

تاکنون ۲۷ هزار و ۲۰۸ نفر از جوانان استان گیلان در سامانه جوانان هلال احمر گیلان ثبت نام کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.