تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 18:09
کد خبر : 75681

چهار مشتزن گیلانی در اردوی تیم ملی جوانان حضور یافتند

چهار مشتزن گیلانی در اردوی تیم ملی جوانان حضور یافتند

جارستان به نقل از ایرنا؛ چهار مشتزن گیلانی در مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان در کنار ۱۶ ورزشکار از سایر استان های کشور حضور یافتند. رئیس هیات مشتزنی استان گیلان روز یکشنبه اظهار داشت: مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان ایران از روز شنبه در سنندج کردستان آغاز شده که محمدرضا جبین‌ ساز، علیرضا

جارستان به نقل از ایرنا؛ چهار مشتزن گیلانی در مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان در کنار ۱۶ ورزشکار از سایر استان های کشور حضور یافتند.

رئیس هیات مشتزنی استان گیلان روز یکشنبه اظهار داشت: مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان ایران از روز شنبه در سنندج کردستان آغاز شده که محمدرضا جبین‌ ساز، علیرضا شعبان‌ زاده، حبیب پورکان و عرشیا شعبانی از گیلان در این مرحله حضور دارند.

بابک بردبار افزود: این چهار مشتزن شایسته گیلانی به همراه ۱۶ ورزشکار از سایر استان های دیگر باید به مدت دو هفته زیرنظر مربیان تیم ملی مشتزنی جوانان ایران تمرینات آماده سازی خود را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: رضا مهدی پور به عنوان سرمربی، مرتضی سپهوند، ایمان طیبی و مهدی ابراهیمی به عنوان مربی هدایت تیم مشتزنی جوانان کشور را بر عهده دارند که در پایان این اردو و پس از ارزیابی، نفرات برتر برای حضور در مراحل بعدی اردوهای تیم ملی از سوی این مربیان اعلام می شود.

وی بیان کرد: البته از سوی فدراسیون مشتزنی، ۲۰ مشتزن از استان های مختلف کشور به مرحله جدید اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند که خوشبختانه استان گیلان با داشتن چهار نماینده بیشترین سهم را در اردوی تیم ملی مشتزنی جوانان در اختیار دارد.

رئیس هیات مشتزنی گیلان خاطرنشان کرد: این امر نشان از لیاقت و قدرت مشت زنان جوان گیلان است همچنین نشانه زحماتی است که مربیان متحمل می شوند تا مشتزنان ما در آمادگی کامل باشند.

وی ابراز امیدواری کرد : این چهار مشتزن نیز با موفقیت اردوهای تیم ملی جوانان را سپری کنند تا در رقابت های آسیایی و جهانی حضور یابند.

بردبار تصریح کرد: رقابت های مشتزنی قهرمانی جوانان جهان قرار است فروردین ماه سال آینده در کشور لهستان برگزار شود که البته این امر منوط به فروکش کردن بیماری کرونا است ولی فدراسیون مشتزنی تصمیم گرفته تا با برپایی اردو، مشتزنان در آمادگی کامل باشند تا در صورت اعلام برگزاری مسابقات جهانی و آسیایی در این رویدادهای مهم با قدرت شرکت کنند.

وی اظهار کرد: به هرحال هر چهار مشتزن شایسته استان لیاقت حضور در ترکیب اصلی تیم ملی مشتزنی جوانان ایران را دارند و امید است این ورزشکاران با درخشش خود بتوانند مدال های رنگارنگی را در مسابقات آسیایی و حتی جهانی کسب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.