تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 - 15:23
کد خبر : 7550

همه دولت را در برنامه ریزی کلان کشور یاری دهند

همه دولت را در برنامه ریزی کلان کشور یاری دهند

جارستان- امام جمعه کلاچای اول آبان ماه که به عنوان روز آمار و برنامه ریزی نامگذاری شده را فرصت مناسبی برای مدیریت و برنامه ریزی بهتر در توسعه کلان کشور دانست و گفت: همه باید دولت را در برنامه ریزی یاری دهند. حجت الاسلام محمد حسن لطیفی در خطبه های نماز جمعه این شهر به

جارستان- امام جمعه کلاچای اول آبان ماه که به عنوان روز آمار و برنامه ریزی نامگذاری شده را فرصت مناسبی برای مدیریت و برنامه ریزی بهتر در توسعه کلان کشور دانست و گفت: همه باید دولت را در برنامه ریزی یاری دهند.

حجت الاسلام محمد حسن لطیفی در خطبه های نماز جمعه این شهر به موضوع سرشماری عمومی نفوس و مسکن اشاره و بیان کرد: تحقق این امر مهم مستلزم مشارکت و همکاری عمومی مردم است.
وی با بیان این که سرشماری عمومی نفوس و مسکن به فرایند توسعه کشور در همه ابعاد بویژه در حوزه اقتصاد کمک شایانی خواهد کرد، تصریح کرد: مطمئنا این کار بزرگ با همراهی و همکاری مردم نتیجه بخش خواهد بود و انتظار ما این است که مردم، دولت را در تحقق این امر یاری دهند.
به گفته امام جمعه کلاچای، اگر کشور بخواهد درست مدیریت شود باید آمار صحیح داشته باشد و همه این ها به دولتمردان کمک خواهد کرد تا در توسعه اقتصاد کشور برنامه ریزی بهتر و مدون داشته باشند.
امام جمعه کلاچای در بخش دیگری از سخنان خود به مداخلات امریکا اشاره و اضافه کرد: امریکایی ها بهتر است در موضوع یمن که سلاح های مرگبار خود را به سعودی ها تحویل داده و مردم را قتل عام می کنند، در مورد حقوق بشر صحبت کنند اینها نشان می دهد که موضوع حقوق بشر فقط در راستای منافع و مصالح خودشان مورد توجه است.
وی در خاتمه سخنان خود تبیین سیاست های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری را به عنوان سرلوحه کار مسئولان نظام دانست که باید از این سیاست، تبعیت و در موضوع انتخابات به خوبی اجرایی و عملیاتی شود.
کلاچای در ۸۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است
لاهیجان – ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.