تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 - 23:23
کد خبر : 75479

هشت هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان گیلان توزیع شد

هشت هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان گیلان توزیع شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گیلان گفت: در روز اربعین هشت هزار پرس غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در استان توزیع شد. عباس اهرابی روز جمعه با بیان اینکه کمیته امداد امام (ره) با همکاری موسسه خیریه ای این اقدام را انجام داده

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گیلان گفت: در روز اربعین هشت هزار پرس غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در استان توزیع شد.

عباس اهرابی روز جمعه با بیان اینکه کمیته امداد امام (ره) با همکاری موسسه خیریه ای این اقدام را انجام داده است، اظهار داشت : پخت و بسته بندی غذا در شرایط بهداشتی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده است.
وی اظهار کرد: توزیع بسته های غذایی در بین نیازمندان تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در ادامه اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل است، تصریح کرد: تا شانزدهم مهرماه حدود ۲۹۵ هزار پرس غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه مجری این طرح طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) گیلان ادامه داد: تا کنون بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال از طریق جذب مشارکت ­های مردمی صرف توزیع غذای گرم شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از ظرفیت های مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی بهره می گیریم، افزود: در نظر داریم برای این ایام به طور ویژه از ظرفیت ۱۰ گروه جهادی با مشارکت سازمان بسیج دانشجوئی و دانشگاه ها استفاده کرده و حداقل ۵۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع شود.

اهرابی با تأکید بر اینکه غذاهای آماده شده توسط همکاران این اداره درب منازل نیازمندان توزیع می شود، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت.

وی در ادامه به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح نیز با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اجرا می گردد که تا کنون ۳۹ هزار و ۵۶۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۵۲ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع گردیده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، گفت: مردم نوع دوست و نیکوکار گیلانی می توانند با ارسال کد دستوری #۱۴* و یا #۰۱۳۸۸۷۷ در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

حدود ۱۲۵ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) گیلان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.