تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 - 22:49
کد خبر : 75476

ورود خودروها به گیلان ۳۸.۵ درصد افزایش یافت

ورود خودروها به گیلان ۳۸.۵ درصد افزایش یافت

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود ۱۰۹ هزار و ۸۸۱ دستگاه خودرو طی دو روز گذشته به استان خبر داد و گفت: این تعداد ورودی خودرو نسبت به دو روز قبل از آن ۳۸.۵ درصد افزایش داشته است. فریبرز مرادی عصر جمعه افزود : طی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود ۱۰۹ هزار و ۸۸۱ دستگاه خودرو طی دو روز گذشته به استان خبر داد و گفت: این تعداد ورودی خودرو نسبت به دو روز قبل از آن ۳۸.۵ درصد افزایش داشته است.

فریبرز مرادی عصر جمعه افزود : طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (شانزدهم و هفدهم مهرماه) ۱۰۹ هزار و ۸۸۱ دستگاه خودرو وارد گیلان شد که این تعداد نسبت به ۷۹ هزار و ۳۲۹ دستگاه خودرو طی روزهای چهاردهم و پانزدهم مهرماه نشان دهنده افزایش دارد.

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت ۷۶ هزار و ۱۲۸ دستگاه خودرو از گیلان خارج شد که این تعداد نسبت به روزهایچهاردهم و پانزدهم مهرماه که ۷۲ هزار و ۶۵۴ دستگاه خودرو بوده افزایش ۴.۸ درصدی داشته است.

وی بیشترین ورودی به استان را در دو روز گذشته مربوط به محور آزادراه قزوین- رشت با ۵۲ هزار و ۶۴۹ دستگاه خودرو و بیشترین خروجی را از محور چابکسر- رامسر با ۳۰ هزار و ۷۹۸ دستگاه خودرو عنوان کرد.

شش محور اصلی آزادراه لوشان – قزوین، جاده قدیم لوشان – قزوین، منجیل – طارم ، چابکسر – رامسر، آستارا – اردبیل و خلخال – اسالم محورهای ورودی و خروجی استان گیلان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.